ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1398/01/25
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن : هموار کردن شرایط سخت

فرهنگ های مختلف راه های متفاوتی برای رویارویی با موقعیت های سخت یا آزار دهنده دارند.

مثلا، برزیلی ها از دادن خبر بد و نه گفتن پرهیز می کنند. ممکن است موضوع را تغییر دهند، در امر مبالغه کنند یا چنان آسمان و ریسمان به هم ببافند که متوجه جنبه های منفی آن خبر نشوید. آنها برای فریب دادن یا خراب نکردن وجهه ی خود این کار را نمی کنند، بلکه فقط می خواهند اوضاع مثبت باشد و فرد را ناامید نکنند.

اخیرا در بلغارستان به یک جمع خانوادگی دعوت شدم. من به جز چند کلمه چیزی از زبان آنجا بلد نیستم. اما از زبان بدن و لحن مکالمه مشخص بود که بحث داشت بالا می گرفت. صدای افراد بلندتر می شد، حرف یکدیگر را قطع می کردند و انگشت شان را به سمت یکدیگر می گرفتند. ناگهان، یک نفر چیزی گفت که بن بست را شکست. همه لبخند زدند، خندیدند، شانه ها را بالا انداختند، بازوی یکدیگر را نوازش کردند و خوردن غذا را از سر گرفتند.

بعدا میزبان به من گفت که البته مشاجره ای در حال رخ دادن بود؛ از این رو او برای حفظ آرامش، لطیفه ای تعریف کرد و همه آرام شدند. حفظ تعادل در روابط مهم تر از این بود که چه کسی حق دارد و چه کسی در اشتباه است.

در یک روز زمستانی، کارولین، یک آمریکایی ساکن توکیو، در ساعت ازدحام سوار بر مترو بود. او خود را با کت پشمی و کلاه کاملا پوشانده بود. جایی برای نشستن نبود و با آن که حامله بود، هیچ کس جای خود را به او نداد. کارولین مجبور شد بایستد، پس به در شیشه ای که قطارها را از هم جدا می کرد چسبید. هم سفرانش به جای گرفتن دستگیره ها به یکدیگر تکیه داده بودند. با یک تکان قطار، همه ی مسافران به سمت کارولین متمایل شدند و به او فشار آورند. در نتیجه پشت او به درون شیشه ی محافظ رفت و خرده شیشه سر تا پایش را پوشاند.

با این حال کسی به وضعیت او اهمیتی نداد. در ایستگاه، مسافران از قطار بیرون ریختند و گروه بعدی با فشار داخل مترو شد. چند دقیقه بعد، یک ژاپنی نسبتا جواب که هنگام این اتفاق با او در یک واگن بود جلو آمد و بقیه ی خرده شیشه ها را برای به حداقل رساندن خطر از روی او تکاند. فرد دیگری جا به جا شد تا جایش را به او بدهد. همه ی این کارها بدون هیچ ارتباط چشمی انجام شد.

آنچه کارولین فهمید این بود که او ندانسته وضعیت ناجوری به وجود آورده بود و ژاپنی ها با توجه نکردن آشکار به او “آبرویش را حفظ می کردند”. با وجود تصادفی بودن آن حادثه، نشان ندادن عکس العمل عاطفی، شیوه ی ژاپنی ها برای همورا کردن شرایط عذاب آور برای کارولین بود. آنها با این رفتار خاص خود بدون آنکه کارولین را ناراحت کنند، تعادل اوضاع را حفظ کردند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات