ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۷
360 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زبان بدن: سبک های مذاکره (۱)

وقتی زمان مذاکره می رسد، دلتان می خواهد برنده شوید، درست است؟ بهترین مذاکره آنهایی هستند که در پایان همه احساس کنند برنده اند و برای اینکه احساس برنده را داشته باشید، باید مانند برنده ها نگاه کنید و حرف بزنید و حرکت کنید. در اصطلاح نمایش به این کار اجرای نقش گفته می شود.

قبل از ورود به هر جلسه ای از جمله مصاحبه و مذاکره یا ارزشیابی که قصد دارید در آن اجرای خوبی داشته باشید، مکان آرامی را پیدا کنید و در آنجا افکار خود را با آرامش متمرکز کنید. پنج دقیقه برای این کار مناسب است. به این فکر کنید که می خواهید چگونه دیده شوید و خود را در آن حال تصور کنید. خودتان را در حالیکه به بهترین وجه عمل می کنید ببینید و صدای خود را بشنوید.

حس ناشی از این کار را تجربه کنید. با خلق تصویر مطلوب خود قادر خواهید بود نقش مورد نظر را اجرا کنید و دیگران را متقاعد کنید که شخصیت شما این چنین است. چه کسی می داند شاید هم واقعا همان شخص باشید.

مدعی فضای خود شدن

وقتی وارد مذاکره ای می شوید، باید از همان اول مدعی فضای خود شوید. در غیر این صورت همان ابتدا شکست می خورید. ادعا کردن فضای خود یعنی اینکه مسئولیت خود و کارهای تان را می پذیرید. در این حالت به گونه ای عمل می کنید که گویی حق دارید آنجا باشید و آن اعمال را انجام دهید. وقتی وارد فضایی می شوید و آن را مال خود می کنید، به هر کس که شما را می بیند می گویید این قلمرو شماست و بدا به حال کسی که سعی کند آن را از شما بگیرد.

سگ ها زمان زیادی را صرف خط کشی قلمرو خود می کنند تا به بقیه ی گله بفهمانند که آنجا بوده اند. این در مورد انسان ها هم صدق می کند. البته خوشبختانه یک تفاوت وجود دارد و آن این است که شما قلمرو خود را به روش دیگری علامت گذاری می کنید. باید به دیگران بفهمانید که آنجا بوده اید و این فضا متعلق به شماست و باید جدی گرفته شوید.

رفتار کسی که با موفقیت فضای خود را مطالبه می کند به گونه ای است که گویی متعلق به آنجاست. حالات و حرکات این فرد ملایم به نظر می رسد. وضعیت بدنش صاف و راست و به راحتی با دیگران تماس چشمی برقرار می کند. او پیام های مثبتی مبنی بر تسلط و راحتی خود به دیگران منتقل می کند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *