ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
716 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رمز و راز بزرگ موفقیت ، برنامه ریزی است

توانایی شما در هدف گذاری و برنامه ریزی برای دستیابی به این اهداف رمز و راز بزرگ موفقیت است. مهارتی به این اندازه در دستیابی به هدف تعیین کننده نیست.

موفقیت بزرگ مستلزم جد و جهد فراوان در زمینه های مختلف است. باید اقداماتی آهنگین و منظم صورت دهید تا به هدف های بزرگ و والای خود برسید. حتی کار ساده ای مانند تهیه ی غذا در آشپزخانه از سلسله اقداماتی تشکیل می شود. توانایی شما برای تسلط بر مهارت برنامه ریزی و انجام دادن کارهای مختلف به شما امکان می دهد که به مراتب بیش از اغلب مردم به موفقیت درست پیدا کنید.

هدف برنامه ریزی این است که بتوانید هدف، قصد و منظور مشخص خود را در قالب برنامه ای با قدم های خاص ارائه دهید. هر برنامه ی حساب شده شروع، میانه و انتهایی دارد. هر مرحله از برنامه باید دارای زمان دستیابی و عناوین فرعی باشد.

خوشبختانه، این مهارتی است که می توانید آن را با تمرین و ممارست فرا بگیرید. این مهارت به شما امکان می دهد تا در شمار موفق ترین افراد قرار بگیرد.

مدتی قبل یکی از نشریات درباره ی شکل گیری پنجاه شرکت اقدام به بررسی کرد. نیمی از این شرکت ها چندین ماه و حتی بیشتر، قبل از شروع عملیات خود برنامه ریزی کرده بودند. نیمی دیگر از شرکت ها بدون برنامه ریزی دقیق و از قبل وارد عمل شده بودند. این شرکت ها با توجه به پیشامدهای روزانه تصمیم گیری و فعالیت می کردند.

دو تا سه سال بعد، پژوهشگران به سراغ این موسسات رفتند تا موفقیت و سوددهی آنها را بررسی و مقایسه بکنند. آنچه آنها یافتند بسیار جالب بود. شرکت هایی که کارشان را با مطالعه ی دقیق و برنامه ریزی مکتوب شروع کرده بودند و همه ی جزئیات را لحاظ نموده بودند، به مراتب از شرکت هایی که به فرآیند برنامه ریزی توجه نکرده بودند موفق تر بوند.

کلیه ی شرکت هایی که برنامه ریزی استراتژیک داشتند موفق بودند. برعکس، بسیاری از شرکت هایی که این کار را نکرده بودند ورشکسته شده و صحنه ی فعالیت را خالی کرده بودند.

برنامه ریزی حرف اول را می زند

مهم ترین کشفی که این پژوهشگران کردند از این قرار بود: پژوهشگران از پایه گذاران این شرکت ها پرسیدند: “در جریان عملیات روزانه ی خود، هر چند وقت یکبار به برنامه ی استراتژیک خود مراجعه می کنید؟”

تقریبا در اغلب موارد، کارفرمایان و مقامات اجرایی بلند پایه از چندین ماه قبل به برنامه ی استراتژیک مراجعه نکرده بودند. اغلب آنها برنامه شان را در کشوی میزشان گذاشته بودند تا سال بعد فرا برسد و بخواهند که برنامه را مطالعه کنند.

یافته ی مهم این بود: به ندرت به خود برنامه مراجعه می شد، اما فرآیند اندیشیدن از طریق عناصر کلیدی نقش حیاتی در موفقیت آنها بازی کرده بود.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *