ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
495 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت : پاهای قورباغه

«دبلیو کلمنت استون» در این باره داستان جالبی دارد:

وقتی پسر بچه ای کوچک بودم، از خوردن پای قورباغه لذت می بردم. یکبار در یک رستوران، برایم پای قورباغه ای آوردند که واقعا بزرگ و بی مزه بود. در همان لحظه متوجه شدم که از پای قورباغه بزرگ خوشم نمی آید. چند سال بعد، وقتی در یک رستوران در کنتاکی بودم، در منوی رستوران، پای قورباغه را به عنوان غذا دیدم. گفت وگویم با پیشخدمت این طور صورت گرفت:

– این پای قورباغه ها کوچک هستند؟ – بله قربان. – مطمئنی؟ من بزرگ هایشان را دوست ندارم. – بله قربان! – پس اگر کوچک است، سفارش می دهم. – بله قربان! وقتی پیشخدمت، غذایم را آورد، دیدم که پای قورباغه بزرگ است. با ناراحتی گفتم: – اینها که کوچک نیستند! پیشخدمت گفت: اینها کوچک ترین پاهایی بودند که پیدا کردیم. برخلاف میلم، آنها را خوردم و آن قدر از خوردنشان لذت بردم که آرزو کردم ای کاش بزرگ تر بودند. در اینجا بود که درسی از منطق را آموختم.

با تجزیه و تحلیل این موضوع فهمیدم که نتیجه گیری ام در باره اندازه پاهای قورباغه، بر اساس مقدمه ای اشتباه طراحی شده است. این اندازه پای قورباغه نبود که بدمزه اش می کرد، بلکه حقیقت این بود که پای قورباغه ای که در دوران کودکی در آن رستوران خورده بودم، تازه نبود و من با بدسلیقگی، قضاوت خودم را به اشتباه بر مبنای اندازه پای قورباغه گذاشته بودم نه مزه آن.

حالا می دانیم که تارهای عنکبوت، ما را از تفکر درست منع می کند و به خاطر همین، مقدمه های ما اشتباه می شوند. در حقیقت، این همان چیزی است که قضاوت خیلی ها را اشتباه می کند.

” کلماتی نظیر همیشه، فقط، هرگز، هیچ چیز، همه، هر کس، هیچ کس، نمی توانم، غیر ممکن، همین طور و… غالبا منجر به تشکیل مقدمه های نادرست می شوند و در نهایت هم نتیجه گیری نادرستی را به دنبال دارند. “

” تارهای عنکبوت ذهنی، در افکار شما مداخله می کند و موجب می شود مقدمه های اشتباه را انتخاب کنید و نهایتا یک نتیجه گیری اشتباه هم انجام دهید. از این به بعد کمی با خود تفکر کنید و راجع به مسائلی که از آنها بدتان می آید کمی تامل به خرج دهید، زیرا ممکن است مبنای اشتباه برای تصمیم گیری در نظر گرفته باشید و همین موضوع باعث شده باشد مدت طولانی دچار اشتباه شده باشید. ” 

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *