ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۳۰
727 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی سری مقالات ترفندهای موفقیت به ادامه ی ترفندهای رسیدن به هدفِ “قدرتمند بودن” می پردازیم:

  • ترفند۲۵: به محض رسیدن به هدف، دادن اطلاعات را محدود کنید.

وقتی به مقصودتان رسیدید بهتر است با کسانیکه تمام نقطه ضعف ها و راهکارهایتان را می دانند با سیاست بیشتری دوستی کنید. البته منظور ما این نیست که بلافاصله همه ی دوستان گذشته و کمک هایشان را فراموش کنید اما جانب احتیاط را هم فراموش نکنید.

  • ترفند۲۶: بام خانه را قبل از باران تعمیر کن.

ای چینگ، یا “کتاب تغییر” چنین می آموزد:

“خردمند در صلح و آرامش می زید، اما خطر را از یاد نمی برد. خردمند از زندگی لذت می برد، اما مرگ را فراموش نمی کند. مراقب نظم است، اما بی نظمی را فراموش نمی کند”

هیچ کس نمی تواند مصیبت را پیش گویی کند، اما می توان خود را برای مقابله با آن آماده کرد تا در زمان بلایا و مخاطرات، از آسیب کاست.

  • ترفند۲۷: غذا را جز به گرسنگان نده.

کردار نیک تنها زمانی مفید است که گیرنده اش واقعا نیازمند باشد. تجارب خود که با زحمت بسیار بدست آوردید را به راحتی به رقیبانی که در لباس کمک گیرنده ظاهر می شوند فاش نکنید. البته توصیه های درست شما می تواند بسیاری از تازه کارها و کارآموزها را به افرادی موثر و خلاق و موفق تبدیل کند که برای همه ی جامعه مفید واقع شوند.

  • ترفند۲۸: از حسن نیت آتش استفاده کن.

یکی از فریب های قدیمی این است که حریقی به راه بیاندازید تا توجه حریفان جلب شود. سپس وقتی به خاموش کردن آتش شتافتند به آنها حمله کنید. این ترفند همانقدر که مفید است خطرناک هم است زیرا خطر همانقدر از روبرو تهدیدتان می کند که از پشت سر.

  • ترفند۲۹: هم چون ببر گوسفند را شکار کن.

وقتی هدف پیش چشمتان است، باید فقط به همان فکر کنید و نگذارید هیچ چیز دیگری ذهنتان را منحرف کند. حواس پرتی و عدم تمرکز باعث می شود هدفتان از دیدرس خارج شود.

  • ترفند۳۰: وقت باران، مراقب بام باش، دنبال چتر نگرد.

هر چه بیش تر کارهای بد دیگران را بدانید، در خطر بیشتری خواهید بود. به همین دلیل، اگر هرگز شاهد یا هم دست کسی نباشید زندگی امن تری دارید. اما گر چاره ای نبود چه؟ آن وقت باید در را بروی حقیقت باز کنید و به نگهبانی و حفاظت قدرتی عظیم تر تکیه کنید.

ادامه ی سری مقالات ترفندهای موفقیت را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *