ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
805 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

خود را از شرِ خرت و پرت ها خلاص کنید

تقریبا هر روز اشکال مختلف “خرت و پرت” وارد زندگی ما می شوند که بیشتر مواقع استفاده ای ندارند و فضای فیزیکی و ذهنی را اشغال می کنند.

چه بخواهیم و چه نخواهیم این خرده ریزها وارد زندگی ما می شوند، در نتیجه اگر برای فرار از حداقل همان اندازه که وارد خانه می شود روشی نیابیم، نمی توان مانع بزرگ تر شدن کوه خرده ریزها و در نتیجه مشکل جمع آوری آنها شد. بسیاری از افراد با گفتن اینکه “خیلی زود به آنها رسیدگی می کنم” خود را به حماقت می زنند.

خرده ریزها شامل هر چیزی و همه چیزی می شود که فضا را اشغال کند، توجه ما را پراکنده سازد، آزار دهنده باشد و به طریقی هیچ وقت به کار ما نیاید. بعضی از اشکال معمول خرده ریزها شامل این موارد می شود، انبوه خرده ریزهای پستی، خرده های کاغذ، روزنامه های قدیمی، دفترچه تلفن، مجلات، لباس ها و حوله هایی که مورد استفاده نیستند، هدایا و موارد دیگری که نمی دانیم چه موارد استفاده ای دارند، دوچرخه ها و ابزارهای قدیمی، کلیدهایی که به آن احتیاجی نداریم، ظروف و قابلمه ها و تابه های زیاد، ظرف نقره ای و لوازم دیگر.

بسیاری از خانه ها را دیده ام که در صندوق هایشان چیزهایی انباشته بود که هیچ گاه هیچ کاربردی نداشتند و حتی قصد استفاده از هیچ کدام را هم نداشتند و وقتی از آنها می پرسیدم: “چرا این همه خرت و پرت نگه می دارید؟” پاسخ می دانند: “نمی دانم، همیشه آنها را داشته ایم.”

به نظر من دلیل این که مردم به جایی رسیده اند که اجازه می دهند خرده ریزها بر زندگی آنها غلبه کنند، این امر است که احساس شادی ناشی از رها شدن از خرده ریزها را تجربه نکرده اند.

به هر حال در مورد یک خانه ی خالی از خرده ریز، حالتی آرامش بخش وجود دارد. رها شدن از خرده ریزها راهی آسان برای ساده سازی زندگی و داشتن احساس ناشی از نظم و تحت کنترل بودن اوضاع است. به شما آرامش ناشی از داشتن فضای اضافی را می دهد. روح عاطفی شما را با تفویض احساسی از باز بودن و در ارتباط بودن با زندگی و آشفته نبودن، ارتقا می دهد.

شما می توانید خیلی آسان این کار را آغاز کنید. کشوها و صندوق های خانه را خالی کنید. وسایلی را که نیاز ندارید به کسانی بدهید که به آن نیاز دارند. یک سری از وسایل خود را بفروشید و ما بقی را به موسسات خیریه بدهید. مجلاتی را که واقعا مطالعه نمی کنید دور بریزید.

حالا نوبت لباس ها می رسد. آیا واقعا همه ی آنها را می پوشید؟ اگر نه، هر لباسی را که حداقل دو سال است نپوشیده اید به دیگران ببخشید.

بیشتر مردم از نتیجه ی این کارها ذوق زده می شوند. هرچه کمتر خرده ریزها را دور خود جمع کنیم، قدر وسایلی را که داریم، بیشتر می دانیم. امیدوارم شما نیز این روش را تجربه کنید، زیرا تصور می کنم از انجام آن خوشحال می شوید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *