ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/10/06
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

خودتان را به جای همسرتان بگذارید

بسیار ناراحت کننده است که ما در این دنیا کمترین ارزش و قدرشناسی را در مورد کسی روا می داریم که بیشترین عشق را به او داریم، همسر!

خیلی راحت است که خود را در انبوهی از مسئولیت های زندگی غرق کنید و باور داشته باشید که کار همسر شما از کار شما بسیار آسان تر است و تمام زحمات و بار مسئولیتی را که به دوش اوست، فراموش کنید. این طرز تفکر رنجش بسیاری را به دنبال دارد؛ ولی تا حد زیادی می توان از آن اجتناب کرد. کلید موفقیت، “قرار دادن خود به جای اوست”.

مثالی می زنم، که می دانم میلیون ها استثنا دارد. در دنیای امروز، بسیاری از خانواده ها دو منبع درآمد دارند و بسیاری از مسئولیت های خانه را تقسیم کرده اند. در بسیاری از خانه ها این زنان هستند که بیرون از خانه کار می کنند و مردها بچه داری می کنند. آیا متوجه منظورم شدید؟

بسیاری از دوستان من مبتلا به همین مشکل هستند و قدر زحمات همسر خود را نمی دانند. در خانه های معمولی، مرد بیرون از خانه کار می کند و خانم در خانه زحمت می کشد. از نگاه غیر منصفانه، شوهر فکر می کند که همسرش خوشبخت است و نقش کم رنگی برای او قائل است.

او فکر می کند که نیازهای همسرش تامین است، و خودش مجبور است کل روز را بیرون از خانه کار کند. او به ندرت در کارهای خانه کمک می کند حتی اگر ساده ترین کارها را از او بخواهند. او به سختی کارهای خود واقف است؛ اما نقش همسر خود را کاملا عادی و بی ارزش می داند.

اما همین مرد هنگامی که همسرش برای چند روز خانه را ترک می کند، از انجام کارهای زیاد منزل وحشت می کند. اغلب وقتی این اتفاق می افتد آنها متوجه می شوند انجام امور خانه و تربیت فرزندان، کاری بسیار خسته کننده ای است. اساس دیدگاه جابجایی نقش ها، ابراز حس سپاسگزاری مجدد و شفقت به وظایف دیگری است.

این سیاست به هر دو زوج مربوط می شود. این امر در خانم ها نیز متقابلا دیده می شود که وظایف همسر خود را دست کم می گیرند و از دیر آمدن و یا نرسیدنش به شام شکایت می کنند و درک نمی کنند که چه وظیفه ی دشواری بر دوش همسرشان است.

در بیشتر مواردی که یکی از طرفین شاغل نیست، جابجایی نقش ها برای یک هفته واقع بینانه نیست. با وجود این بسیار مفید است که زن یا شوهر خود را در نقش طرف مقابل تجسم کند.

این یک تمرین ذهنی نیست، بلکه درک اهمیت و دشواری ذاتی هر دو نوع سبک زندگی است.وقتی این روش را بکار بگیرید به شما اطمینان می دهم که مصاحبت و معاشرت با افرادی که مورد قدرشناسی قرار گرفته اند برای شما لذت بخش خواهد بود.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات