ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
320 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تغییر نگرش ها در شرق اروپا

اخیرا از صوفیه ی بلغارستان برگشتم. در آنجا حدود ۲۰۰۰ نفر با پرداخت مبلغ ناچیزی در حد توان خودشان به کارگاه موفقیت من آمده بودند.
وقتی در مسکو برنامه اجرا میکنم برخی افراد ۳۰ ساعت با قطار یا ۵ روز در جاده سفر می کنند تا به کارگاه برسند. برنامه ی کامل یک روزه ای در کیف اوکراین برای ۷۰۰۰ نفر در یک سالن ورزشی بدون تهویه که دمایش بیش از ۳۸ درجه رسیده بود برگزار کردم. ده دوازده نفر به دلیل گرمازدگی با آمبولانس سمینار را ترک کردند. ولی هیچ چیج دیگری باعث نشد سایر افراد سمینار را ترک کنند.
کشورهایی مانند اسلوونی، کرواسی،مقدونیه،لیتوانی و لتونی همگی وضعیت مشابهی دارند. شهروندان این کشورها که تجارت آزاد در کشورشان ممنوع بود و قانون های سوسیالیستی یا کمونیستی مانع تجارت آزاد می شدند، امروزه نیروی خفته شان به سمت موفقیت را که دهه ها در بند بود آزاد می کنند. شور و اشتیاق و جدیتی که برای تاختن به فرصت ها دارند بسیارشگفت انگیز است.
در این کشورها ، کتاب ها و نویسندگان شان از احترام خاصی برخوردارند و سمینارها را به چشم تجاربی می بینند که زندگیشان را تغییر می دهد. مردم برخی از این کشورها به قدری مشتاق اند با من عکس بگیرند یا کتاب هایم را برایشان امضا کنم که برای خروج از در پشتی سالن سمینار به شش محافظ نیاز دارم.
عطشی که آنها از خودشان نشان می دهند در بیشتر کشورهای غربی امروزی وجود ندارد. سمیناری در لندن برگزار کنید و احتمالا با این جمله بر می خورید: خیلی بد شد. محل برگزاریش دوره، حوصله ی ترافیک رو ندارم. هر موقع نزدیک محل زندگی من سمینار برگزار کردی خبرم کن.
در میامی مردم فکر می کنند ۳۰ کیلومتر رانندگی زیاد است و مردم منهتن و بروکلین نیز همین بهانه ها را دارند.
از حرفهایم اشتباه برداشت نکنید . خدا را شاکرم که در غرب افراد بسیاری کارم را دنبال می کنند و خیلی مشتاق موفقیت اند و هر کاری که برای رسیدن به آن نیاز باشد با اشتیاق تمام انجام می دهند. ولی اگر کل جمعیت را در نظر بگیرید ، بین مردم کشورهای غربی و مردم کشورهای عضو جماهیر شوروی سابق شکاف بلند پروازی بزرگی را مشاهده خواهید کرد که هر روز بزرگتر خواهد شد

کشورهای عضو اتحادیه ی جماهیر شوروی سابق با شدت و حدت بیشتری از تجارت آزاد استقبال می کنند در حالی که غرب در این مورد سهل انگاری می کند.
افراد بسیار زیادی در غرب وجود دارند که به فرصت های ارائه شده در بازار آزاد اهمیتی نمی دهند و راحت از کنارشان می گذرند

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *