لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۷
206 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

 تغییر مداوم فناوری ، دلیل اول بیرون آمدن از حاشیه امن

فناوری مطرح نیست، بلکه نحوه ی استفاده از آن مطرح است.
هر کسی که برای آینده می جنگد، در زمان حال زندگی می کند.
با فروشنده ی نوجوان گستاخی که به جای توجه به شما، در حال بازی با تلفن همراهش است مهربان باشید. زیرا احتمال دارد روزی برای او کار کنید. می توانیم درباره ی نمایندگان آژانسهای مسافرتی، فروشندگان مغازه های صوتی تصویری و میلیونها شغل دیگری حرف بزنیم که به واسطه ی فناوری از بین رفته اند و جایگزین نخواهند شد. ولی این مسائل را همین الان هم داریم می بینیم و چیز خیلی جدیدی نیست. آشوب ایجاد شده به واسطه ی فناوری، تازه شروع شده است.
در صورتی که پدر یا مادر پسر یا دختر ۱۴ سالهای باشید که بخواهید در برنامه ریزی برای آینده به فرزندتان کمک کنید، با کاری دشوار مواجه خواهید شد. چون بهترین شغل های سال ۲۰۱۸ هنوز به وجود نیامده اند. ولی از یک مسأله مطمئنیم: انتخاب مسیر امن شما را به جایی نمی رساند. در حال ورود به دوره ای از پیشرفت های فناوری هستیم که بسیار نفس گیر است و فرصتهایی که این دوره به ارمغان می آورد به همان اندازه نفس گیرند، چون ثروت محصول ظرفیت انسان برای نوآوری است. عوامل اصلی که این فرصت ها را کنترل می کنند عبارتند از:

• افزایش لجام گسیخته ی تلفن های هوشمند و تبلتها

• پهنای باند زیاد اینترنت

• نسل جدید که اختلال نقص توجه دارد

• پیشرفت وضوح تصویر نمایشگرها

• حذف تقسیم بندی بین شبکه های صداوسیما، تلویزیون کابلی و تأمین کنندگان محتوا در بستر اینترنت

• مردم با برنامه های کاربردی تلفن همراه رابطه ی عاشقانه برقرار می کنند

اجازه دهید بحث را با تلویزیون شروع کنیم. هر فرد در کشورهای توسعه یافته به طور متوسط پنج إلى شش ساعت در روز تلویزیون تماشا می کند. ولی داریم درباره ی چیزی بزرگتر از تلویزیون حرف میزنیم. به طور مثال می توانیم به اینترنت اشاره کنیم. طی قرن گذشته، احتمالا هیچ ابزاری به اندازه ی اینترنت دنیا را تغییر نداده است. ولی تغییر افق آینده، بزرگتر از اینترنت است. مقوله ای که در موردش صحبت می کنیم خود فناوری نیست، بلکه نحوه ی استفاده ی مردم از آن فناوری است. داشتن دو صفحه نمایش با استفاده از تلویزیون به همراه تبلت یا تلفن همراه به سرعت در حال رشد است. این فناوری فرصتهای جدید بی شماری برای تعامل خلق می کند و باید دید پایان این ماجرا کجا خواهد بود.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات