ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1398/11/17
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تحقیقات درباره هشتگ، کسب‌وکارها را در سراسر جهان به‌سمت رشد ارگانیک و پایدار هدایت می‌کند. اگر نسبت به کلمات کلیدی آگاهی داشته باشید، می‌دانید که این کلمات برای بازاریابی و جذب مخاطب بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تحقیقات درباره هشتگ و کلمات کلیدی اشتراک‌های زیادی در پلتفرم‌های مختلف دارد و حتماً این دو باید در رویکرد بازاریابی دیجیتال قرار گیرد.

تولید محتوای باکیفیت اوّلین گام است. سپس باید برای آن خوانندگانی پیدا کنید. با کمی آشنایی و بینش نسبت به بازار می‌توانید به مخاطبین هدفتان دست پیدا کنید. آیا می‌دانستید استفاده از ۹ هشتگ دو و نیم برابر بیشتر از استفاده از یک هشتگ می‌تواند بازدیدکننده‌ی بیشتری برایتان به ارمغان بیاورد؟

امروزه استفاده کردن یا نکردن از هشتگ دیگر مورد سؤال قرار نمی‌گیرد واضح است که استفاده از هشتگ برای کسب‌وکارها بسیار مفید است. اکنون سؤالی که مطرح می‌شود این است که چه هشتگی استفاده کنیم تا بتوانیم به مخاطب هدف دست پیدا کنیم. استفاده از هشتگ جدید و مرتبط با کسب‌وکارتان این امکان را به‌وجود می‌آورد تا بتوانید مخاطبین جدیدی را به‌سمت تجارتتان هدایت کنید.

اگر نسبت به تحقیقات درباره هشتگ آگاهی و اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید، در این مقاله هر آن چیزی را که لازم است درباره‌ی آن بدانید در اختیارتان قرار می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

هشتگ

 

چگونه تحقیقات درباره هشتگ را آغاز کنیم؟

اجازه دهید ابتدا اساس و پایه‌ی هشتگ را مشخص کنیم. هشتگ با استفاده از شاخص‌های متعددی که در اختیار دارد محتواها و مخاطبین را دسته‌بندی می‌کند. مشابه کلمات کلیدی مورداستفاده در سئو و تبلیغات پرداختی گوگل، آن‌ها همان چیزی هستند که مردم برای پیدا کردن کسب‌وکارتان استفاده می‌کنند. این‌یک الگوریتم ساده و کاربردی است که اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند.

حتی این هشتگ‌ها را می‌توان در صفحه‌ی شخصی استفاده کنید تا دیگران بتوانند از طریق جستجو شما را پیدا کنند. با توجه به اینکه اکنون مردم نسبت به جستجوی هشتگ‌ها آگاهی دارند با قرار دادن هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکارتان به‌راحتی می‌توانید به مخاطب هدفتان برسید و آن‌ها را تبدیل به یک دنبال‌کننده کنید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های تحقیقات درباره هشتگ مربوط می‌شود به افرادی که هشتگ‌ها را دنبال می‌کنند. این افراد به‌دنبال محتواهای خاصی از کسب‌وکارها هستند و نمی‌خواهند تمام فعالیت‌های آن کسب‌وکار را دنبال کنند. همچنین این امکان برایشان فراهم است که دیگر کسب‌وکارها را هم که مرتبط با نیازشان است دنبال کنند.

همان‌طور که استفاده از کلمات کلیدی پرطرفدار دارای رقابت فشرده و سختی است،‌ استفاده از هشتگ‌هایی که طرفدار زیادی دارند شانس ورود افراد به صفحه‌ی شما را کاهش می‌دهد. برای اینکه بهترین بهره را از هشتگ‌ها داشته باشید بهتر است کلماتی را انتخاب کنید که اولاً مرتبط با محتوا باشد و دوماً خاص و منحصربه‌فرد باشد.

 

انواع هشتگ‌ها

تحقیقات درباره هشتگ را با این موضوع ادامه می‌دهیم که آن‌ها دارای انواع مختلفی در بین خودشان هستند. این بسیار مهم است که انواع مختلف هشتگ‌ها را بشناسید زیرا این امکان وجود دارد که مخاطبینی را جذب کنید که نیازی به کسب‌وکارتان ندارند.

سعی کنید هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که دایره‌ی وسیعی از افراد را پوشش دهد. به‌عنوان‌مثال، اگر کسب‌وکارتان در حوزه‌ی یک نام‌تجاری خاصی از گوشی‌های همراه است فقط به اسم آن نام‌تجاری بسنده نکنید و هشتگ‌هایی چون گوشی موبایل می‌تواند افراد بیشتری را به‌سمت تجارتتان بکشاند.

تحقیقات درباره هشتگ

 

در زیر فهرستی از انواع هشتگ‌ها را می‌توانید مشاهده کنید:

  • نام‌تجاری: استفاده از هشتگ نام‌تجاری کمک زیادی به افراد می‌کند تا بتوانند کسب‌وکارتان را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنند. به‌عنوان‌مثال، ممکن است نام‌تجاری خود را در سطح شهر تبلیغ کرده‌اید و مردم با دیدن آن می‌خواهید شما و کسب‌وکارتان را دنبال کنند؛ بنابراین مهم است که در هشتگ‌های خود از نام‌تجاریتان استفاده کنید.
  • کمپین‌ها: این هشتگ‌ها زمانی استفاده می‌شود که لحظه‌های زنده‌ی کوتاهی را می‌خواهید ثبت کنید. معمولاً این هشتگ‌ها موقتی هستند.
  • رویدادها: استفاده از هشتگ برای رویدادهای خاص بسیار مرسوم است و زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرد. این‌ها برچسب‌های جذابی هستند که مخاطبین خاصی را پوشش می‌دهند.
  • مکان: استفاده از هشتگ‌های شهر و محله‌ی خود می‌تواند بسیار مؤثر باشد ازاین‌رو برای جذب مخاطبین خاصی می‌توانید از این هشتگ‌ها بهره ببرید.
  • صنعت:‌ بسیار از افراد از روی صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید می‌توانند تبدیل به مشتریان وفادار شوند؛ بنابراین استفاده از این هشتگ هم پیشنهاد می‌شود.

مطمئناً این فهرست تمامی انواع مختلف هشتگ‌هایی که وجود دارد را پشتیبانی نمی‌کند، ولی آگاهی داشتن از آن‌ها بسیار مفید است.

 

عمیق‌تر شدن در تحقیقات درباره هشتگ

تحقیقات درباره هشتگ را عمیق‌تر دنبال می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام یک بستر بسیار کاربردی و مؤثر برای ارتقاء هر نوع کسب‌وکاری است که در آن از هشتگ بسیار استفاده می‌شود. برای اینکه بتوانید در جایگاه خوبی در بین رقبای خود قرار بگیرید بهتر است ابتدا هشتگ‌هایی که رقیبانتان استفاده می‌کنند را بررسی کنید.

هشتگ‌های آن‌ها را ببینید و میزان موفقیت هر هشتگ را بررسی کنید. آیا اگر شما از آن هشتگ استفاده کنید می‌توانید مخاطبینی را جذب کنید یا خیر؟ آیا توانایی رقابت در آن هشتگ را دارید یا خیر؟

جواب دادن به این سؤالات و بررسی رقبا باعث می‌شود با نگاه خوبی وارد بازار شوید. نرم‌افزارهایی وجود دارد که در این راستا اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهند.

برای اینکه بتوانید در هشتگ‌های مختلف رتبه‌ی خوبی به‌دست آورید نیاز است که محتوای تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همچنین میزان استفاده از آن هشتگ در محتواهای مختلف باعث می‌شود کسب‌وکارتان در اولویت نمایش قرار بگیرد.

اینستاگرام

 

پیاده‌سازی

در بحث تحقیقات درباره هشتگ پیدا کردن هشتگ مناسب اولین قدم است. قدم بعدی داشتن آگاهی نسبت به زمان و چگونگی استفاده است. تصمیم درباره‌ی اینکه چه تعداد هشتگ در هر محتوا می‌خواهید استفاده کنید بسیار مهم است. اینستاگرام و توییتر افرادی که بیش‌ از اندازه از هشتگ استفاده می‌کنند را در اولویت نمایش قرار نمی‌دهد. برای هر محتوا تعداد بهینه برای هشتگ وجود دارد.

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا بیش از 30 هشتگ در هر محتوا استفاده کنید. امّا استفاده‌ی زیاد باعث می‌شود محتوای تولیدی مبهم به‌نظر برسد و نتوانید به اهدافتان دست پیدا کنید. کسب‌وکارهای بزرگ و صاحب نام اکثراً از تعداد کمتری هشتگ نسبت به کاربران معمولی استفاده می‌کنند.

شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا برای هر محتوای خود از 5 هشتگ استفاده می‌کند این در حالی است که یک کاربر معمولی 10 هشتگ را مناسب می‌بیند. شرکت نایک هم در محتواهای خود از 3 هشتگ استفاده می‌کند. این نشان می‌دهد هشتگ‌های کم تأثیر بیشتری بر روی کسب‌وکارتان می‌گذارند.

سعی کنید نگاه متفاوتی نسبت به هشتگ‌ها داشته باشید. هیچ‌وقت یک تعداد هشتگ از پیش تعیین شده را در محتواهای مختلف قرار ندهید. در هر محتوای تولیدی از هشتگ‌های متفاوت استفاده کنید تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبین را جذب کنید. یک رویکرد خوب به این صورت است که فهرستی ۱۰۰ تایی از هشتگ‌های محبوب که مرتبط کسب‌وکارتان هستند تهیه کنید. آن‌ها را در یک فایل نگهداری کنید و هر زمان که محتوای جدید منتشر کردید از آن‌ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید هشتگی را انتخاب کنید که مرتبط با محتوای تولیدی باشد.

تحقیقات درباره هشتگ را به اینجا رساندیم که می‌توان نتیجه گرفت بهینه‌ترین حالت ممکن زمانی است که در طول روز تعداد زیادی پست با هشتگ‌های کم منتشر شود.

 

زمان‌بندی

تحقیقات درباره هشتگ را با موضوع زمان‌بندی ادامه می‌دهیم. همان‌طور که می‌دانید در ساعت‌های خاصی از شبانه‌روز مخاطبین کسب‌وکارتان فعالیت بیشتری در فضای مجازی دارند. به‌عنوان‌مثال، اگر تجارتتان درباره‌ی تهیه غذا و رستوران است در ساعت‌های نزدیک به وعده‌های غذایی افراد به دنبال تهیه‌ی غذا برای خود هستند؛ بنابراین برای انتشار محتوای تولیدی خود باید با توجه به این ساعت‌ها اقدام کنید.

نکته‌ی دیگری که باید گفته شود این است که باید در هرجایی از هشتگ‌ها استفاده کنید. در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام مکان‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید هشتگ‌های خود را در آنجا قرار دهید. به‌عنوان‌مثال، در اِستوری در بیو و حتی در نظرات این امکان وجود دارد که هشتگ قرار بگیرد و افراد بتوانند با یک جستجوی ساده به محتوای موردنظر خود دسترسی داشته باشند.

 

آزمون و یادگیری

بهترین تحقیقات درباره هشتگ که می‌توان انجام داد و نتیجه‌ی خوبی دریافت کرد بررسی و سنجش مداوم آن‌ها است. شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ابزارهای تجزیه‌وتحلیل زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید میزان تأثیر هر هشتگ در محتواهای مختلف را ارزیابی کنید. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید مؤثر بودن هر هشتگ را سنجیده و از هشتگ‌های موفق استفاده‌ی بیشتری داشته باشید.

تا می‌توانید از مشتریانتان اطلاعات کسب کنید از سن گرفته تا محل زندگی و از این اطلاعات برای محتواهای خاص بهره ببرید.

آزمون

 

راه‌های مختلفی برای افزایش بازدیدکننده از کسب‌وکارتان وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از هشتگ است. تحقیقات درباره هشتگ می‌تواند منجر به بهینه‌سازی بیشتر جذب مخاطب به‌صورت ارگانیک شود؛ بنابراین نیاز است که با روش‌های استفاده از هشتگ و انواع مختلف هشتگ آشنایی کافی داشته باشید.

میزان استفاده از هشتگ و مکان استفاده از آن باید موردتحقیق و ارزیابی قرار بگیرد. این ارزیابی‌ها منجر به جذب مخاطب بیشتر و افزایش فروش محصولات و یا خدماتتان می‌شود. یکی دیگر از بحث‌های مهم دراین‌باره انتخاب هشتگ مناسب و متناسب با کسب‌وکارتان است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

پربازدیدترین مقالات

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات