ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۲/۲۴
861 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
داستان های یک مدیر مارکتینگ
تجربه ی ۲: چطور هوشمندانه شکست بخوریم؟

شکست خیلی عالیه اما تا زمانی که نابود نشویم!

در آن زمان چون پشتوانه ی مالی زیادی نداشتم، یک شکست کوچک آسیب بسیار جدی ای می توانست بر من وارد کند. یکبار هم این اتفاق افتاد: بخاطر خرید تجهیزات اشتباه مداربسته تمام سرمایه ام را روی یک محصول نامناسب سرمایه گزاری کرده بودم.

برای اینکه دیگر همچین مشکلاتی را تجربه نکنم از آن پس کارهای زیر را به ترتیب و با دقت انجام دادم:

بازاریابی

  1. ابتدا اهداف و برنامه هایم را بدون محدودیت روی یک کاغذ یادداشت کردم (مقصد)
  2. نقطه ای را که در حال حاضر قرار داشتم را بررسی کردم (مثال: میزان بودجه_ تعداد مشتریان فعلی_ قدرت اجرای پروژه و …)
  3. یادداشت لیست کارهایی که برای رسیدن به اهداف نیاز بود (مسیر رسیدن به مقصد)
  4. اجرای برنامه یکصدم ۱/۱۰۰

در برنامه یکصدم هر مسیر یا کاری را به ۱۰۰ قسمت تقسیم کرده و برای تست صحت آن مسیر از ۱ تا ۱۰ قسمت آنرا اجرا می کنیم.

به طور مثال:
برای رسیدن به هدف ۱۰۰ میلیون فروش سالانه به ۱۰ میلیون تومان بودجه برای تبلیغات بنری در سایت ها نیاز داریم. به دلیل اینکه از بازخورد ۱۰۰ درصدی آن مدل تبلیغات و شکل ظاهری بنرمان مطمئن نیستیم این بودجه را به ۱۰۰ هزار تومان کاهش داده و میزان خرید به تعداد کلیک و زمان تمام شدن بودجه را مشاهده می کنیم. اگر بالای ۱۰% افرادی که روی بنر ما کلیک کردند تبلیغات از بازخورد خوبی برخوردار بوده و تمام ۱۰ میلیون تومان را می توانیم سرمایه گزاری کنیم. در صورتی که این میزان کمتر بود و نرخ ریزش بالاتری را شاهد بودیم (بسته به نوع تبلیغ و اهداف سازمان) مسیر تبلیغات را تغییر می دهیم.

مانند این می ماند که در حال حرکت به سمت قله ای هستید. ابتدا چند متری در یک مسیر پیش می روید و متوجه دره ای در مسیر قله در دور دست ها می شوید. پیش از آنکه به حرکت ادامه دهید برمی گردید و مسیر دیگری را به همین طریق امتحان می کنید.

روش یکصدم با دریافت تجربه ی دیگران می تواند کوتاه تر و بعضاً حذف شود. این در صورتی است که فرد راهنما از صلاحیت واقعی برخوردار باشد.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *