ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
364 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : ۷ اصل رهبری

برای اینکه رهبر مفید و کارآمدی باشید باید هفت اصلی را که در مورد رهبری وجود دارد در رفتار و فعالیت هایتان به کار ببرید.

  • وضوح

احتمالا این مهم ترین مسئولیت شما است. باید در این مورد که چه کسی هستید و چه اعتقاداتی دارید کاملا واضح و شفاف باشید. هدفتان و مقصدی که می خواهید زیردستان خود را به سوی آن هدایت کنید باید کاملا واضح باشد. باید اهداف و مقاصد سازمان و نحوه دستیابی به آنها کاملا واضح باشند. على الخصوص ارزش ها، ماموریت و هدف سازمان تان و اینکه از چه چیزهایی حمایت می کند باید واضح باشد. همه افرادی که در اطراف و زیردست شما کار می کنند باید به طور واضح بدانند که چرا مشغول انجام کاری هستند و هدف از تاسیس شرکتی که در آن کار می کنند چیست.

  • شایستگی

شما به عنوان رهبر باید معیاری برای عملکرد عالی افراد و خود سازمان تعیین کنید. هدف شما باید این باشد که شرکت شما به خوبی بهترین شرکت رقیب و یا بهتر از آن باشد. شما باید مدام به دنبال راه هایی برای بهبود کیفیت محصولات و خدماتی باشید که به مشتری هایتان ارائه می کنید.

  • تعهد

رهبر کاملا به موفقیت شرکت متعهد است و کاملا اطمینان دارد شرکتی که در آن کار می کند بهترین شرکت در آن حوزه صنعتی است یا به بهترین تبدیل خواهد شد. این تعهد پرشور به سازمان و تعهد به موفقیت و حصول نتیجه، به افراد انگیزه می دهد و الهام بخش آنها خواهد بود تا بهترین عملکرد را از خود نشان داده و کاملا دل به کار بدهند.

  • محدودیت ها

وظیفه رهبر این است که محدودیت ها یا عوامل محدود کننده ای را که سرعت دستیابی شرکت به مهم ترین هدف، درآمد یا سود را تعیین می کنند شناسایی کند. سپس باید افراد و منابعی را به کم کردن این محدودیت ها و از بین بردن موانع اختصاص دهد تا شرکت او بتواند به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در آن حوزه صنعتی عمل کند.

  • خلاقیت

رهبر باید پذیرای ایده های جدید از هر نوع و هر منبعی باشد. رهبر به طور مداوم افراد را تشویق می کند تا راه های سریع تر، بهتر، ارزان تر و ساده تری برای تولید محصولات و خدمات عالی پیدا کرده و بیشتر هوای مشتری ها را داشته باشند.

  • یادگیری مداوم

رهبر شخصا متعهد به خواندن، گوش دادن و بهبود دانش و مهارتهای فردی اش به عنوان یک مدیر است. رهبر باید در سمینارهای بیشتری شرکت کند و دوره هایی را بگذراند تا مهارت ها و توانایی های خود را بهبود ببخشد. در عین حال رهبر همه افراد سازمان را تشویق می کند تا یادگیری را به عنوان یک بخش طبیعی از زندگی تجاری خود پذیرفته و مدام رشد کنند. رهبر، زمان و منابع لازم را برای آموزش فراهم می کند. رهبر می داند که بهترین شرکت ها افرادی را در استخدام خود دارند که بهترین آموزش ها را دیده اند. شرکت هایی که در رده دوم قرار می گیرند افرادی را تحت استخدام خود دارند که کمتر از افراد شرکت های برتر آموزش دیده اند. و شرکت های درجه سه افرادی را تحت استخدام خود دارند که کمترین آموزش را دیده اند و چنین شرکت هایی به زودی از دور تجارت خارج می شوند.

  • ثبات و استقامت

رهبر برای اینکه باثبات، قابل اطمینان، قابل اعتماد، آرام و در هر شرایطی قابل پیش بینی باشد از انضباط فردی لازم برخوردار است. یکی از بزرگترین نعمت های زندگی تجاری برای یک کارمند این است که مطمئن باشد رهبر شرکتی که در آن کار می کند کاملا باثبات و قابل اطمینان است. یک رهبر کارآمد روز به روز عوض نمی شود. وقتی در موقعیت جدیدی قرار می گیرد، مشکلی پیش می آید یا یک مورد اضطراری بروز می کند رهبر دست و پایش را گم نمی کند بلکه در عوض آرام، مثبت و مطمئن است؛ على الخصوص در زمانی که تحت فشار قرار می گیرد.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *