ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
365 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : فوق العاده شدن

اغلب اوقات افرادی را می بینید که ظاهرا از شما باهوش تر یا با استعدادتر نیستند و در عین حال دستاوردهای بزرگی در زندگی شان داشته اند. هیچ چیزی به اندازه دیدن فردی که از شما کم هوش تر است اما موقعیت بهتری دارد شما را عصبانی نمی کند. چطور ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟ پاسخ این سوال ساده است:

” این افراد در برهه ای از زندگی شان متوجه شدند که کلید موفقیت، رشد فردی و حرفه ای است. یعنی تعهد برای یادگیری مادام العمر. “

خوشوقتانه می شود گفت که تقریبا همه مهارت های مهم، قابل یادگیری هستند. هر مهارت کاری قابل یادگیری است. هر کسی که امروزه در یک حوزه تجاری، حرفه ای محسوب می شود زمانی بود که در مورد آن حوزه هیچ اطلاعات و مهارتی نداشت. همه مهارت های فروش قابل یادگیری هستند.

هر کسی که امروز فروشنده برتر است زمانی یک فروشنده تازه کار بود؛ نمی توانست تلفن بزند یا یک معامله را به پایان برساند. همه مهارت های کسب پول نیز قابل یادگیری هستند. تقریبا همه افراد ثروتمند زمانی فقیر بوده اند. شما هرچیزی را که برای رسیدن به هدف مورد نظرتان لازم دارید می توانید یاد بگیرید.

تصمیم بگیرید و شروع کنید

نقط آغاز حرکت شما به جلو و تبدیل شدن به یکی از لایق ترین، معتبرترین و پولدارترین افراد حوزه کاری تان ساده است: تصمیم بگیرید.

می گویند هر تغییر بزرگی در زندگی زمانی رخ می دهد که ایده جدیدی به ذهن خطور می کند. و سپس شما تصمیم می گیرید که کار متفاوتی انجام بدهید. مثلا تصمیم می گیرید تحصیلات خود را تکمیل کنید، مهارت هایتان را بهتر کنید یا اینکه به دانشگاه بروید. یا تصمیم می گیرید که تجارت جدیدی را آغاز کنید.

تصمیم می گیرید شغل جدیدی پیدا کنید یا کار جدیدی را شروع کنید. پول تان را در کار خاصی سرمایه گذاری کنید. و خصوصا اینکه تصمیم می گیرید در حرفه خودتان به بهترین فرد تبدیل شوید. بسیاری از مردم می گویند که می خواهند شاد، سلامت، لاغر و ثروتمند باشند اما همان طور که در قبل گفته شد، فقط آرزو کردن و امید داشتن کافی نیست.

شما باید یک تصمیم قاطع و واضح بگیرید که حاضر هستید برای رسیدن به اهدافی که برای خودتان تعیین کرده اید هر بهایی را بپردازید و تا هرجا که لازم است پیش بروید. شما باید این تصمیم را بگیرید و سپس پل های ذهنی پشت سرتان را خراب کنید. از آن لحظه به بعد با خودتان عهد ببندید تا زمانیکه به ۲۰ درصد افراد برتر حوزه کاری تان بپیوندید یا حتی از آن ها هم جلوتر بروید روی خودتان و شغل تان کار خواهید کرد.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *