ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
400 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : غلبه بر ترس ها

وقتی با سازمان هایی کار می کنم که در زمینه فروش فعالیت می کنند اغلب از من می پرسند که چطور می توانند به یک فروشنده کمک کنند تا مخصوصا در زمانیکه اوضاع اقتصادی خوب نیست از رکود نجات پیدا کند. من یک فرمول ساده را به آنها پیشنهاد می کنم که تضمین می شود همیشه درست عمل کند. به این شیوه «روش صد تماس» می گویند.

من در این شیوه به فروشنده دستور می دهم در سریع ترین مدت ممکن بدون اینکه به این فکر کند که آیا می تواند فروش را انجام بدهد یا نه به صد مشتری احتمالی زنگ بزند. اگر فروشنده به انجام شدن یا نشدن فروش اهمیتی ندهد ترس او از رد شدن به شدت از بین می رود. و دیگر به این مسئله اهمیت نمی دهد که آیا مشتری احتمالی که با او حرف می زند به جنس مورد نظر علاقه ای دارد یا نه. او روی یک چیز تمرکز می کند. این که در سریع ترین زمان ممکن به صد نفر زنگ بزند. یکی از سازمان هایی که در زمینه فروش کار می کند و من با آن ها همکاری می کنم هرروز به اولین فروشنده ای که ده بار در صبح پاسخ رد بشنود جایزه می دهد.

همه فروشنده های این سازمان راس ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح پشت میزشان می نشینند و شروع به تلفن زدن می کنند تا بتوانند جایزه را ببرند. وقتی مسابقه تمام می شود که معمولا ساعت ۱۰ صبح این اتفاق می افتد ترس همه فروشنده ها از رد شدن از بین رفته است. و آماده زنگ زدن به مشتری های احتمالی در تمام طول روز هستند و به هیچ وجه نگران رد شدن نیستند.

یاد بگیرید که خودتان صحبت کنید

در سال ۱۹۲۳ شرکت توستماسترز اینترنشنال تشکیل شد. هدف ویژه این شرکت این بود که افرادی را که از صحبت کردن در جمع می ترسیدند طوری تربیت کند که وقتی به تنهایی در مقابل جمعی صحبت می کنند اعتماد به نفس داشته و کارآمد باشند. بر اساس «کتاب فهرست ها» ۵۴ درصد بزرگسالان از صحبت کردن در مقابل جمع، بیشتر از مرگ می ترسند.

اما توستماسترز اینترنشنال یک راه حل برای این مشکل داشت. آن ها بر اساس چیزی که روانشناسان به آن «حساسیت زدایی سیستماتیک» می گویند سیستمی را طراحی کردند. یک بار در هفته در جلسه ای که به صرف نهار رسمی یا شام طراحی می شود گروه های کوچک توستماسترز دور هم جمع می شوند. از هر فردی در این جمع خواسته می شود که بایستد و در مقابل جمعی از همتایان خود سخنرانی کوتاهی در مورد یک موضوع خاص ارائه کند. در پایان هر سخنرانی سخنران با تشویق مخاطبین و نظرات مثبت اعضای دیگر گروه مواجه می شود.

در پایان جلسه به هر کسی بر اساس سخنرانی که ارائه کرده است امتیازی داده می شود. حتی اگر سخنرانی اش فقط ۳۰ یا ۶۰ ثانیه طول کشیده باشد. هر فرد پس از شش ماه شرکت در جلسات توستماسترز در واقع ۲۶ بار می ایستد، سخنرانی می کند و هربار تشویق و بازخورد مثبت حضار را دریافت می کند. و به دلیل بازخورد مثبت مداوم اعتماد به نفس این افراد شدیدا بالا می رود. در نتیجه این روند افراد بیشماریتوانسته اند به سخنران های عالی تبدیل شوند و در تجارت، سازمان و جوامع خود به افراد مشهوری تبدیل شوند. و ترس شان از سخنرانی در مقابل جمع برای همیشه از بین رفته است.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *