ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
681 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : انضباط نوشتن اهداف

در تجربه ای که از کار کردن با چند میلیون نفر در طول ۲۵ سال گذشته کسب کرده ام متوجه شده ام که انضباط نوشتن اهداف، برنامه ریزی برای رسیدن به آنها و انجام کارهای روزانه برای رسیدن به آنها احتمال محقق شدن اهداف را ده برابر می کند یا به عبارتی هزار درصد افزایش می دهد.

این به این معنی نیست که نوشتن اهداف، موفقیت شما را تضمین می کند بلکه به این معنی است که احتمال موفقیت شما را ده برابر بیشتر می کند. علی الخصوص وقتی که نوشتن اهداف و آرزوها هیچ هزینه یا ریسکی برایتان نداشته باشد، فقط کمی وقت می برد، احتمال زیادی وجود دارد که شانستان افزایش پیدا کند.

می گویند نوشتن، یک «فعالیت تقویت کننده روان و نورون ها» است. نوشتن، شما را مجبور می کند فکر و تمرکز کنید. این کار وادارتان می کند چیزی را که برایتان اهمیت بیشتری دارد و آینده تان را انتخاب کنید. در نتیجه وقتی یک هدف را می نویسید آن را روی ذهن ناخودآگاه تان حک می کنید و ذهن ناخودآگاه شما بیست و چهار ساعت شبانه روز فعالیت می کند تا هدف تان را به واقعیت تبدیل کند.

گاهی وقت ها به مخاطبین سمینارهایم می گویم: «فقط سه درصد بزرگسالان اهداف شان را می نویسند و بقیه مردم برای این سه درصد کار می کنند. شما در زندگی یا کار می کنید تا به اهداف خودتان دست پیدا کنید یا کار می کنید تا دیگران به اهداف خودشان دست پیدا کنند.» قرار است کدامیک از این دو درست باشد؟

مکانیسم موفقیت در برابر شکست

مغز شما هم مکانیسم موفقیت و هم مکانیسم شکست دارد. مکانیسم شکست یعنی وسوسه استفاده از روش غیر منضبطانه ی حداقل مقاومت و انجام کارهایی که سرگرم کننده و جالب هستند به جای کارهای سخت و ضروری و کارهایی که شما را به هدفتان برساند.

مکانیسم شکست در طول زندگی شما به صورت خودکار عمل می کند. و بیشترین دلیل این که اکثر مردم نمی توانند توانایی های بالقوه خود را به فعل در بیاورند همین است.

در حالی که مکانیسم شکست در شما به صورت خودکار عمل می کند مکانیسم موفقیت توسط هدف هایی که برای خودتان تعیین می کنید فعال می شود. وقتی هدفی برای خود تعیین می کنید بر مکانیسم شکست غلبه می کنید و مسیر زندگی تان را تغییر می دهید. 

“با داشتن یک هدف مشخص از این که مثل یک کشتی بدون سکان باشید که با جذر و مد به این طرف و آن طرف کشیده می شود، به یک کشتی تبدیل می شوید که هم سکان و هم قطب نما دارد و می داند که مقصد کجاست و مستقیم به سوی آن پیش می رود.”

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *