لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۳۰
203 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : انضباط فردی و حل مشکلات

«تجربه، اتفاقی که برای انسان رخ می دهد نیست؛ تجربه کاری است که انسان در مقابل اتفاقی که برایش افتاده انجام می دهد.» آلدوس هاکسلی

افکار، دلایل و اعمال، معلول هستند. بنابراین روش تفکر شما به طور گسترده ای روش زندگی تان را تعیین می کند. بزرگترین اصل ذهنی این است که:

«شما همان چیزی می شوید که بیشتر اوقات به آن فکر می کنید.»

افراد برتر در هر حوزه ای شدیدا راه حل گرا هستند. آن ها بیشتر وقت ها به راه حل فکر می کنند. موفق ترین افراد در هر حوزه ای به جای این که خود را درگیر این مسئله کنند که چه کسی چه کاری را انجام داد و چه کسی چه کاری را انجام نداد، روی راه حل ها تمرکز می کنند و این که برای حل مشکل بوجود آمده، چه کاری می توان انجام داد.

عزت خان، فیلسوف صوفیه، می گوید: «زندگی، توالی مداوم مشکلات است؛ مانند امواج اقیانوس که هرگز متوقف نمی شوند.»

این یعنی این که توانایی شما در به کار گیری انضباط فردی، تسلط بر خود و کنترل خود در زمان مواجهه با جریان پایان ناپذیر مشکلات، سختی ها، موانع و شکست های موقتی، برای موفقیت شما در تجارت و زندگی ضروری هستند.

بحران های غیر قابل اجتناب زندگی

شما در طول زندگی خود با کوهی از مشکلات فیزیکی، مالی، خانوادگی، تجاری و سیاسی روبرو می شوید. تنها تغییری که در این زنجیره بی پایان مشکلات ایجاد می شود بحران های گاه به گاه است. اگر یک زندگی عادی داشته باشید احتمالا هر دو تا سه ماه یکبار با یک بحران مواجه می شوید. و در این بحران هاست که شما ویژگی ها و قدرت های شخصیتی خود را به معنای واقعی به نمایش می گذارید.

فقط در زمانی که با شکست ها و موانع ناخواسته مواجه می شوید به دیگران نشان می دهید که شخصیت واقعی تان چگونه است. همه زندگی یک «امتحان» است. تنها سوالی که برای تان باقی می ماند این است که آیا در این امتحان قبول می شوید یا رد می شوید؟ بحران ها به صورت «دعوت نشده» وارد زندگی مان می شوند.

شما از زمان وقوع آن ها خبر ندارید و نمی توانید از قبل آماده و منتظر وقوع شان باشید. اگر می دانستید و آماده می شدید دیگر اسم بحران را روی این اتفاقات نمی گذاشتند. وقتی بحران غیر قابل اجتنابی رخ می دهد بیشتر از هر زمان دیگری به انضباط فردی نیاز دارید تا آرام بمانید و ذهن تان آرام شود تا بتوانید به صورت موثری با آن بحران برخورد کنید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات