ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
430 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : انضباط فردی و اهداف

«انضباط، پل میان تعیین اهداف و کسب آنها است.» “جیم ران”

توانایی شما در موظف کردن خودتان به تعیین هدف و انجام کارهایی که هر روز شما را به اهدافتان نزدیک تر کنند بیش از هر عامل دیگری موفقیت شما را تضمین می کند. برای اینکه در زندگی تان چیز های ارزشمندی کسب کنید باید هدف داشته باشید. حتما شنیده اید که می گویند: «نمی توانید تیرتان را به هدفی بزنید که آن را نمی بینید.» «اگر ندانید که به کجا می روید هر راهی شما را با خودش خواهد برد.» و به گفته وین گرتسکی: «هر تلاشی که نکنید به نتیجه نمی رسد.» همینکه وقت بگذارید و در مورد چیزهایی که در هر بخش از زندگی تان می خواهید، تصمیم بگیرید زندگی تان به طور کامل تغییر می کند.

عامل سه درصد

ظاهرا تنها سه درصد از بزرگسالان اهداف و برنامه هایشان را مکتوب می کنند. و میزان دستاوردهای این سه درصد بیشتر از مجموع دستاوردهای ۹۷ درصد باقی مانده است. چرا این طور است؟ ساده ترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که اگر شما هدف و برنامه روشنی برای رسیدن به آن داشته باشید از مسیری برخوردار خواهید شد که می توانید هر روز در آن حرکت کنید.

در این صورت به جای اینکه حواستان پرت شود، از مسیر منحرف شوید، گم شوید یا راه تان را کم کنید وقتتان بیشتر روی مسیر مستقیمی از جایی که هستید تا جایی که می خواهید به آن برسید متمرکز خواهد شد. به همین دلیل افرادی که برای خودشان هدفی دارند بسیار بیشتر از افراد دیگر موفق می شوند. بخش غم انگیز ماجرا این است که اکثر مردم فکر می کنند که هدف دارند. اما چیزی که واقعا دارند امید و آرزو است. اما امید، یک استراتژی برای رسیدن به موفقیت محسوب نمی شود و آرزو را «هدفی» تعریف می کنند که «هیچ انرژی پشت آن نیست.»

اهدافی که نوشته نشده باشند و برنامه ای برای رسیدن به آنها وجود نداشته باشد مانند گلوله هایی هستند که در کارتریج شان هیچ پودری وجود ندارد. زندگی کردن افرادی که اهداف شان را نمی نویسند مثل این است که گلوله مشقی شلیک کنند. از آنجاییکه این افراد فکر می کنند هدف دارند هرگز مشغول انجام کار سخت و الزام آوری مانند تعیین هدف که مهم ترین مهارت برای رسیدن به موفقیت است، نمی شوند.

شانس موفقیت خود را چند برابر کنید

در سال ۲۰۰۶ نشریه «یو اس ای تودی»، از مطالعه ای خبر داد که در آن محققان تعداد زیادی از افرادی را که در زمان تحویل سال نو عهدی با خود بسته بودند انتخاب کردند. سپس این افراد را به دو دسته تقسیم کردند:

عده ای که عهدی با خود بستند و آن را نوشتند و عده ای که عهدی با خود بستند اما آن را ننوشتند.

دوازده ماه بعد به سراغ افرادی رفتند که در این مطالعه شرکت کرده بودند. و چیزی که کشف کردند تعجب برانگیز بود. از میان افرادی که عهد خود را ننوشته بودند فقط چهار درصد به دنبال اهداف شان رفته بودند. اما از میان افرادی که عهدشان را نوشته بودند (کاری که فقط چند دقیقه وقت می برد) ۴۴ درصد به دنبال اهداف خود رفته بودند. یعنی میان این دو گروه ۱/۱۰۰ درصد تفاوت در میزان موفقیت وجود داشت. و این تنها با انجام کار ساده نوشتن عهدها یا اهداف روی کاغذ انجام شد.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *