ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
380 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: متمایز کردن برند

شما نمی‌توانید رقیب‌ها را نادیده بگیرید؛ چون نیاز دارید بدانید بازار هدف، نقاط قوت و نقاط ضعف آن‌ها چیست. در این مرحله از برندسازی شخصی، قرار است تحلیلی کامل از رقیب‌هایتان داشته باشید تا ببینید چه کاری را خوب انجام می‌دهند و از کارهایشان چه چیزهایی می‌توانید یاد بگیرید. دنبال فرصت‌هایی باشید که بفهمید جای چه چیزی خالی است و چه نیازهایی برآورده‌نشده باقی مانده است که می‌توانید برای برآورده‌کردن آن اقدام کنید امر متمایز کردن برند خودتان را به خوبی انجام دهید.

این فرایند، کمک می‌کند بفهمید برای برندتان کجا را باید نشانه بروید. فرض کنید آرایشگر هستید و وجهه‌ای ایجاد کرده‌اید که بگویید مدرن، به‌روز و با حال هستید. باید بدانید رقیب‌هایتان در سالن‌های شهری چه کسانی هستند. اطلاع از رقیب‌هایتان کمک می‌کند که بفهمید کجا مناسب شماست.

رقیب‌های احتمالی‌تان را پیدا کنید

شما باید بدانید رقیب‌هایتان چه کسانی هستند، کجا هستند و چه کار می‌کنند. بنابراین، باید از خودتان چند چیز را بپرسید. چه مستقل کار می‌کنید چه برای شرکت، از خودتان بپرسید:

  • کدام کسب‌وکارها یا افراد هستند که ماهیت و شیوه انجام کارشان شبیه شماست؟
  • چه کسب‌وکارها یا افرادی هستند که در بازار هدف شما از نظر مشتری رقابت می‌کنند؟ شاید این افراد کار متفاوتی بکنند، ولی بازار هدفشان با شما یکی است.
  • رقیب‌هایتان محلی هستند یا ملی و یا بین‌المللی؟ یا بدون مرز هستند و در فضای مجازی رقابت می‌کنند؟

حالا که به‌راحتی به تحقیقات‌تان دسترسی دارید، پیداکردن این اطلاعات می‌تواند آسان‌تر باشد. بسته به بازارهایی که به‌عنوان هدف انتخاب کرده‌اید، می‌توانید پاسختان را در بعضی از این موارد پیدا کنید:

  • گوگل: کلمات کلیدی و محل جغرافیایی را جست‌وجو کنید. برای محدودکردن نتایجی که ظاهر می‌شود، عبارتی که جست‌وجو می‌کنید را در گیومه بگذارید.
  • لینکدین: شما می‌توانید با استفاده از جست‌وجوی پیشرفته در این سایت، عنوان‌ها، کلمات کلیدی و موقعیت‌های جغرافیایی مربوط به کارتان را لیست کنید. یادتان باشد همه‌ی عنوان‌هایی را که کسی می‌تواند در کار مورد نظر شما داشته باشد، جست‌وجو کنید.
  • نشست‌های تخصصی: در نشست‌های انجمن‌های تخصصی شرکت کنید و ببینید چه کسانی آنجا هستند. آیا این‌ها افرادی هستند که قرار است با آن‌ها رقابت کنید؟
  • بعضی نشریات و رسانه‌ها هم می‌توانند اطلاعاتی را در زمینه‌ی رقبای احتمالی در اختیارتان بگذارند.

اگر می‌خواهید در محل کار خودتان با دیگران رقابت کنید، کسانی را شناسایی کنید که کارمند ممتاز هستند. آن‌ها چه چیزی برای کارفرمایتان دارند که شما ندارید؟ چطور می‌توانید گوشه‌ی امن‌تان را در محل کارتان پیدا کنید؟

تا می‌توانید درباره‌ی هر کسی که ممکن است در زمره‌ی رقیب‌هایتان قرار بگیرد اطلاعات جمع کنید. درباره‌ی برند آن‌ها چه فکر می‌کنید؟ دقت کنید که آن‌ها در انجام چه کارهایی خوب هستند و چه چیزهایی را از قلم انداخته‌اند. از اطلاعاتی که جمع کرده‌اید چه چیزهایی دستگیرتان می‌شود؟

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *