ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۳۰
347 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

با چشمهایتان بفروشید

حق العملی که دوست من جیمی از فروش می گیرد باورنکردنی است، حتی رئیسش هم از این حیث حیرت زده است. اما من علتش را میدانم زیرا او برایم موضوع را گفت. او اسمش را «فروش چشمی» گذاشته است. جیمی می گوید در این روش قرار نیست دهها روش قطعی کردن فروش یاد بگیرید. به جای آن کافیست چشمانتان را باز کنید و واکنشهای خریدار را در نظر بگیرید.
جیمی به جای توجه به حرفهای مشتری، بیشتر روی زبان تن او تأکید می گذارد. به خصوص به حرکتهای غیرارادی سر مشتری نگاه می کند. چرخشهای بدن و ابراز های صورت او را در نظر می گیرد. جیمی می گوید حتی وقتی خریدار حرفی نمی زند و سکوت می کند، در واقع با شما ارتباط برقرار می سازد. جیمی که فروشنده لوازم برقی گران قیمت است، می گوید: «باید در روش فروش چشمی به این نکته توجه داشت که تصمیم گیر حقیقی چه کسی است.»
جیمی می گوید بعضی از حرکتهای بدن معانی کاملا مشخصی دارند. مثلا شانه بالا انداختن نشانه بی تفاوتی است. اگر کسی با دست به میز ضربه بزند نشانه ناراحت بودن اوست. اما سوای اینها، صدها سرنخ دیگر وجود دارد که با توجه به زبان تن باید به آنها اشاره کرد. او می گوید: «من از جمله به زاویه حالت سر خریدار بالقوه دقیق می شوم. اگر سر خریدار مستقیما به سمت من باشد، معنایش این است که به خرید کردن علاقه مند است. در این شرایط من به صحبتهای خود ادامه میدهم. اما اگر سرش به سمت من نباشد یا کج باشد، نشانه خوبی نیست. در این زمان میفهمم که باید موضوع صحبت را تغییر بدهم و روی جنبه دیگری از کالا حرف بزنم.»
جیمی نه تنها با توجه به واکنش خریدار حرف می زند، بلکه در زمان نیاز و برای تغییر دادن واکنشهای بدنی خریدار، روی او کار می کند. او می گوید: «برای اینکه ذهن خریدار متوجه شما باشد، باید تن شما پذیرا باشد. مثلا اگر خریدار بالقوه دستهایش را به صورت ضربدر روی سینه اش قرار دهد، باید کاری کنید که دستهایش را از این حالت خارج کند. می توانید چیزی به دست او بدهید تا تماشا کند. در این صورت دستهای او از روی سینه اش دور می شود.» جیمی در ضمن سعی می کند با توجه به چگونگی زبان تن طرف مقابل حرف بزند. وقتی مشتری برای برداشتن چیزی دست دراز می کند، او شدت صدای خود را کم می کند، آرام تر حرف می زند و یا سکوت می کند. وقتی مشتری یک سنجاق یا یک پرونده یا بروشور را برمی دارد، در واقع می گوید دارم به این موضوع فکر می کنم. البته جیمی پیوسته مراقب است که علامت مشتری را دال بر علاقه اش به خرید کردن تشخیص دهد.
سر تکان دادن مشتری در جهت بالا و پایین هم نشان از تمایل او به خرید دارد. بی توجهی به این حرکات بدن می تواند فروش نکردن را به همراه داشته باشد.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *