ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
942 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

با تفاوت نظر ها کنار بیاییم!

هر یک از ما انسان ها یگانه هستیم و نگرش ما به زندگی متفاوت از دیگری است. ارجحیت های خود را داریم و مسائل را به روشی خاص تفسیر می کنیم، زیرا هر یک از ما به روشی خاص پرورش یافته ایم و به ما آموزش داده اند به روشی خاص فکر کنیم و روش های ظریف خود را در حل تعارضات و دلایل خود را برای توجیه علل وقوع اتفاقات داریم.

هر یک از ما برای اهمیت قائل شدن برای آنچه واقعا مناسب و مهم می دانیم، درجه بندی های مختلفی داریم و تقریبا همواره می توانیم اشتباهات شیوه ی فکری و رفتاری دیگران را بیابیم و اعتبار دید خود به واقعیتی را با ارائه ی مثال هایی مطرح کنیم که تصور می کنیم حقانیت ما را به اثبات می رساند.

خلاصه، شیوه ی نگرش ما به زندگی از نظر خود ما بر حق، منطقی و صحیح است و مشکل این است که همه همین تصور را دارند.

همسران، فرزندان، والدین، دوستان و همسایگان ما بر این عقیده اند که فقط دید آنها دقیق ترین دیدهاست و مسلما افراد متوجه نمی شوند که چرا نگرش و تفکر شما با آنان متفاوت است و تصور می کنند چقدر خوب می شد اگر شما مانند آنها فکر می کردید و در آن صورت همه چیز به خوبی پیش می رفت.

با علم به حقیقت این موضوع، چرا اکثر ما از اینکه با ما مخالفت می شود، ناراحت و مستاصل می شویم؟ چرا از اظهار نظر، دیدگاه متفاوت، تعبیر و تفسیر متفاوت شخصی که می شناسیم یا دوست داریم، به راحتی ناراحت می شویم؟ چرا از اینکه تصور می کند ما اشتباه می کنیم، ناراحت می شویم؟

من معتقدم پاسخ این سوال ها بسیار ساده است. ما این نکته را فراموش کرده ایم که از دیدگاه روان شناسی، واقعیت های هر یک از ما با دیگری متفاوت است. تفسیر ما از وقایع اطراف به عوامل مختلفی بستگی دارد که منحصر به زندگی ماست. کودکی و تجربیات من با شما متفاوت بوده است و هست، پس تعبیر من از زندگی با شما متفاوت است. اتفاقی که من را ناراحت می کند، ممکن است از نظر شما کاملا بی اهمیت باشد.

برای آنکه آرام شوید و واکنش کمتری نشان دهید، به خود یادآوری کنید که اشکالی ندارد، کمی متفاوت از هم باشیم. به جای آنکه از این حقیقت زندگی تعجب کنید، می توانید بیاموزید که انتظار آن را داشته باشید و حتی به استقبال آن بروید؛ به جای آنکه وقتی یکی از عزیزان شما با شما مخالفت می کند عصبانی شوید، سعی کنید به خود بگویید: “واضح است که او دیدی متفاوت دارد.”

به جای آنکه برخورد تدافعی با کسی که در تفسیر واقعیتی با هم اختلاف دارید، از موارد مشترک معدودی که در دید و تفکر دارید، خوشحال و متشکر باشید.

شما می توانید “موافق مخالفت ها باشید.” این بدان معنی نیست که دیدگاه شما کم اهمیت یا نادرست است، بلکه نباید از این حقیقت مستاصل و درمانده شوید که دیگران همواره موافق شما نیستند یا اینکه دیدگاه متفاوت از شما دارند.

موارد بسیاری وجود دارد که پافشاری شما بر نظرات و ارزش های خودتان صحیح است؛ اما می توانید این کار را با احترام و درک خالصانه ی نظرات دیگران نیز انجام دهید. با این کار بسیاری از فشارها و بحث های در شرف وقوع را محو می کنید و طرف مقابل احترام قلبی شما را حس می کند و در نتیجه واکنش کمتری در قبال نظر شما نشان می دهد.

با این روش به مرور خود را برای شنیدن عقاید دیگران مشتاق تر خواهید یافت، در نتیجه احساس شادمانی شما افزایش می یابد و می آموزید که بهترین های هرکس را گلچین کنید و اجازه ی چنین کاری را نیز به دیگران می دهید؛ در نهایت هم همه برنده هستند.

این تغییر دیدگاه به بسیاری از ازدواج ها، دوستی ها و روابط خانوادگی ها کمک کرده است. این کار آسان است و زندگی را شاداب تر می کند. پس با شروع آن از امروز، سعی کنید موافق مخالفت ها باشید. تلاشی ارزشمند است.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *