ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
392 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : ترفیع محتوا

هنوز مایه ی تعجب من است که چطور بسیاری از بازاریاب ها و کسب و کارها، مطلب و محتوای خود را خلق می کنند؛ چند توئیت در مورد آن، می فرستند؛ سپس دست از کار می کشند. زمانی که مطلب جدیدی را خلق می کنید، باید برنامه ریزی کنید که چطور در دست مشتریان جدید و فعلی قرار گیرد؛ به عبارتی؛ چطور بازاریابی شود.

بازاریابی مطلب یا محتوا، شاید مهم ترین بخش فرآیند بازاریابی محتوا باشد. چرا؟ همانطور که گیلاد دِ وریس می گوید: “اگر مطلب فوق العاده ای خلق کنید؛ اما هیچ کس آن را نخواند، آیا آن محتوا واقعا خوب بوده است؟”

محتوا برای مصرف شدن خلق می شود. اگر مصرف نشود، اهداف شما تحقق نخواهد یافت. به دنبال نقشی جدید در سازمان باشید؛ بنابراین، قبل از اینکه محتوای جسورانه ی بیشتری خلق کنید، اول ببینید چطور قرار است آن را بازاریابی کنید.

مثل همه چیز در بازاریابی محتوایی، هیچ درست و غلطی، از جمله ترفیع محتوا وجود ندارد. بازاریابان محتوا، آزمایش می کنند؛ تست می کنند و در نهایت پی می برند که چه چیزی جواب می دهد.

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی محتوا و موتور جستجو، گره ای جداناشدنی به یکدیگر خورده اند؛ گرچه به هیچ وجه، جدید نیست؛ اما برخی از شرکت ها منابع کافی برای این حوزه، اختصاص نمی دهند (مخصوصا اینکه موتورهای جستجو، به طور مداوم الگوی ریتم های خود را تغییر می دهند).

برای مدت ها در CIM بر این باور بودیم که اگر اصول پایه ی سئو را درک کرده و حماسه خلق کنیم؛ یعنی محتوایی قابل به اشتراک گذاری ایجاد نماییم؛ در رتبه بندی های جستجوی ارگانیک، کشف خواهیم شد. گرچه ترافیک قابل توجهی از موتورهای جستجو به سوی سایت ما روانه می شد؛ اما زمانی که سئو را سال گذشته جدی گرفتیم، آن مقدار را دو برابر ساختیم.

هر تکه ای از محتوای بلاگ را که در سCIM خلق می کنیم، عبارت واژه ای کلیدی نظیر “تبلیغات بومی” یا “استراتژی های بازاریابی محتوایی” را هدف قرار می دهیم. زمانی که یک مطلب آنلاین خلق می کنید، به محتمل ترین کلید واژه بیاندیشید که ممکن است کسی در موتور جستجو آن را تایپ نماید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *