IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
شبکه های اجتماعی

بازاریابان و شبکه های اجتماعی

بازاریابان و شبکه های اجتماعی

بازاریابان قدیمی برای جلب نظر مردم و رساندن پیام خود به مخاطب در میان هجمه های تبلیغاتی، کارهای دیوانه وار و متهورانه ای انجام می دهند. بسیاری از این کارها احمقانه است و توجه را جلب می کند ولی به روش غلط و پیام به مخاطب هدف نمی رسد.

همین بازاریابان به رسانه های اجتماعی هجوم آوردند چون به این رسانه ها به چشم بستر دیگری برای انتشار پیام شان نگاه می کنند. این بازاریابان تفاوت های دقیق و ظریف سایت های مختلف را درک نمی کنند و کلا جنبه های شنیدن حرف مخاطبان و تعامل با آن ها را که این سایت ها در اختیارشان می گذارند نادیده می گیرند .

متاسفانه امروزه از بس مدعی زیاد شده هر جا را که نگاه می کنی حداقل ۵ نفر ادعا می کنند متخصص شبکه های اجتماعی هستند. آن ها معتقدند که با دنبال کردن صفحه ی شخصی ۲۰۰۰ نفر در روز در توئیتر به صورت تصادفی برای اینکه ببیند کدامیک از این افراد، در جواب به این کار، آن ها را دنبال می کند یا اطلاع از نحوه ی راه اندازی صفحه ی هواداران در فیس بودک، آن ها را به استاد این حوزه تبدیل می کند.

با این حال بیشتر شان توصیه های وحشتناکی می کنند که به تداوم متداول ترین اشتباه هایی که افراد مرتکب می شوند دامن می زند. درست است که ارائه ی کوپن تخفیف یا عضویت ویژه به افرادی که صفحه ی فیس بوک تان را لایک می کنند کار بدی نیست ، ولی باید برای هدفی که بعد از این کار دارید برنامه هایی داشته باشید.

رسانه های اجتماعی همه چیز این معادله را تغییر می دهند. ولی این رسانه ها صرفا فضای دیگری برای رساندن پیام شما به گوش مخاطب نیستند.

رسانه های اجتماعی نحوه ی کشف ، بررسی و خرید مشتری از شما ونیز نحوه ی کشف ، بررسی و خرید کالا و خدمات توسط خود شما را کاملا تغییر داده و نیاز به بسیاری از واسطه ها را از بین ببرند.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments