IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
ایده پردازان 43: تا 1400 پرچمدار خدمات آنلاین در منزل خواهیم شد!

ایده پردازان 43: همه چیز جذب سرمایه نیست !!

ایده پردازان ۴۳: همه چیز جذب سرمایه نیست !!

در چهل و سومین برنامه ایده پردازان به سراغ استارتآپ پلاک رفتیم و با مدیران و اعضای شرکت به گفتگو پرداختیم.این برنامه مطابق روال قسمت های قبلی با اجرای آرش سروری انجام شد و درباره موفقیت، شکست ها، چالش ها و مشکلاتی که بر سر راه کسب و کارهای جدید وجود دارد به گفتگو نشستیم.

بابک مقدم در ابتدا درباره رزومه کاری خود و فعالیت های گذشته از کودکی تا به حال که انجام داده و او را به نقطه کنونی رسانده توضیح داد. از  پروداکت مارکتینگ رنو تا مدیریت استراتژی دیجی کالا.همچنان درباره شکل گیری ایده پلاک و نحوه جذب سرمایه برای راه اندازی شرکت گفتگو کردیم که به نوع خود سبک جالبی بود.

همچنین با علی آشتیانی و سامان نوریان، هم بنیان گذاران پلاک نیز صحبت کردیم و درباره شراکت در ایده های تجاری و مسیر موفقیت ایده گفتگو کردیم و تجربیات این افراد را شنیدیم.

اپلیکیشن پلاک ارائه دهنده خدمات در محل شامل نظافت، کارواش، اتوبار، خشکشویی، بنزین، خدمات خودرو و …. می باشد که افراد می توانند با ثبت درخواست خود از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن به صورت اینترنتی و آنلاین از خدمات پلاک بهره مند شوند.

در ادامه با برخی از اعضای شرکت پلاک به گفتگو نشستیم و حسام الدین قریشی مدیر دیجیتال مارکتینگ پلاک درباره وظایف کاری و چالش های موجود توضیحاتی ارائه داد. رزیتا مالکی ، مدیر امور مشتریان و توسعه کسب و کار پلاک نیز چالش های موجود در فعالیت هایی نظیر نحوه تعامل با مشتریان، ارتباط با ارائه دهندگان خدمت و …. توضیح داد.نشاطه سنبله کار ، کارشناس توسعه کسب و کار شرکت هم درباره نحوه همکاری و جذب نیروی خدماتی برای توسعه کسب و کار صحبت کرد.رکتاژ جعفری هم به صحبت درباره کار در پلاک و ریسک پذیری در ایده های جدید پرداخت.

ادامه مقالات برنامه ایده پردازان را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar