IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
یکتانت

ایده پردازان 40(1): شرکت یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی

ایده پردازان ۴۰(۱): شرکت یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی

در این قسمت از برنامه ی ایده پردازان به سراغ شرکت یکتانت رفتیم. شرکتی جوان، که به گفته ی اعضایش اولین پلتفرم تبلیغاتی است.

علیرضا ناظم زاده، هم بنیانگذار شرکت یکتانت، می گوید که بزرگترین چالش پیش روی آنها، تیم خوب و نیروی انسانی است. از نظر او ما در ایران نیروی متخصص کم داریم و آنهایی هم که متخصص هستند، روحیه ی کار تیمی ندارند؛ در نتیجه ما دچار مشکل می شویم. او اضافه می کند که در کنار همه ی اینها، استخدام فرآیند بسیار سخت و هزینه بری است.

صحبت های مهسا محمدی یکی از اعضای تیم منابع انسانی یکتانت نیز بر گفته ی علیرضا ناظم زاده صحه می گذارد. او می گوید که متاسفانه به دلیل فرار مغزهایی که در ایران صورت می گیرد، ما در پیدا کردن افراد متخصص به شدت با مشکل مواجهیم، حتی در زمینه ی مالی؛ به سختی فرد قابل اعتماد و کارآمد پیدا می شود.

مروارید بخشی زاده، مدیر بخش ارتباط با مشتریان یکتانت از هدف گذاری در تبلیغات می گوید. او اضافه می کند که بعضی از مشتریان، خودشان هم نمی دانند هدفشان از برگزاری کمپین های تبلیغاتی چیست و به دنبال چه چیزی هستند. بعضی از مشتریانی که به سراغ ما می آیند، اصلا تبلیغات آنلاین به کارشان نمی آید و باید تبلیغات محیطی انجام بدهند.

ناظم زاده در ادامه می گوید که بهترین روش تبلیغات، سئو است. بهینه سازی برای موتورهای جستجو، کاری تخصصی است که به زمان نیاز دارد و نباید انتظار نتیجه و بازخورد ناگهانی و زودهنگام از آن داشت.

در ادامه پیشنهاد می شود این برنامه را به طور کامل ببینیند و تجربه های جالب این تیم را از زبان خودشان بشنوید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar