IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
آی کن

ایده پردازان 39(2): شرکت بزرگ آی کن 1درصد از سهم جهانی

ایده پردازان ۳۹(۲): شرکت بزرگ آی کن ۱درصد از سهم جهانی

در قسمت دوم برنامه ی آی کن، محسن جمالی می گوید: هنوز کشور ما اهمیت نرم افزار را درک نکرده است. از طرف دیگر برخلاف ایران، کشورهای همسایه این موضوع را درک کرده اند، اما به خاطر مشکلات دیپلماتیکی که با جهان بیرون پیدا کرده ایم، همه ی برنامه های ما بهم ریخته است.

محمدرضا قابلی می گوید: بزرگ ترین چالش پیش روی ما، مشکلات و چالش های اقتصادی است. او از ناپایداری های اقتصادی صحبت می کند که تمام برنامه ریزی های شرکت آی کن را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

محمود شفقتی، مسئول امور اداری آی کن، از چالش های اداری می گوید. از اینکه باید تمام کارمندان را راضی نگه دارند که این کار سختی ست، چون انسان ها علایق و سلایق مختلفی دارند و تطبیق با همه ی آنها ممکن نیست.

مجید حصارکی در ادامه ی صحبت های محمد شفقتی، از کمبود نیروی متخصص در بخش هایی همچون VR (واقعیت مجازی)، AI (هوش مصنوعی) و IOT (واقعیت افزوده) می گوید و از نظر او آینده در دستان همین هاست و در ایران باید در این بخش ها زیاد کار شود که در حال حاضر اینطور نیست.

محسن جمالی از نگرش آی کن به آینده می گوید؛ که تا سال ۲۰۲۵ را برنامه ریزی کرده اند. همچنین اضافه می کند که در حال حاضر آی کن حدود ۱۷ تا ۱۸ درصد از سهم بازار اتوماسیون را در اختیار دارد.

محمدرضا قابلی می گوید من در مصاحبه های استخدامی، اصلا به مدرک تحصیلی فرد توجه نمی کنم. اولویت من روحیه ی کار تیمی در فرد و علاقه اش به کار و تخصص اوست. مدرک داشتن دلیل بر داشتن تخصص نیست. او اضافه می کند آی کن باید در آینده یک بازار قوی در خارج از ایران داشته باشد.

در آخر محسن جمالی ادامه می دهد تلاش برنامه ریزی شده و هدفمند منجر به موفقیت می شود او اضافه می کند که آی کن برای برنامه ریزی هدفمند از تکنیک تریز استفاده می کند که این تکنیک توانسته است کمک زیادی به آنها بکند.

در ادامه پیشنهاد می شود این گفتگوی جذاب را به طور کامل ببینید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar