ایده پردازان ۳۳(۲): ناگفته های دیجی کالا(قسمت دوم)

ایده پردازان ۳۳(۲): ناگفته های دیجی کالا(قسمت دوم)
مجموع 5 از 1 رای

ایده پردازان ۳۳(۲): ناگفته های دیجی کالا(قسمت دوم)

در این قسمت از برنامه ی ایده پردازان به ادامه ی مصاحبه با بخش دیجیتال مارکتینگِ دیجی کالا پرداختیم.

از حمیدرضا سعادتی، مدیر دیجیتال مارکتینگِ دیجی کالا، درباره ی شبکه های اجتماعی سوال می شود. او در مورد شیوه ی انجام تبلیغات می گوید و در مورد تبلیغات شبکه های اجتماعی، تبلیغات بنری و مارکت پلیس و دستاوردهای که برای دیجی کالا داشتند توضیحاتی می دهد.

از مهدی معظمی، سرپرست همکاری در فروش سوال کردیم که این سیستم همکاری در فروش به درد چه کسانی می خورد و چه کسانی باید به دنبالش بروند.

با هومن استکی، سرپرست مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری، صحبت کردیم و او در زمینه ی نحوه ی ورود علاقه مندان به این حیطه ی کاری توضیحاتی می دهد.

در ادامه امیر حسین متین، سرپرست رسانه های اجتماعی دیجی کالا، در باره ی نحوه ی پست و استوری گذاشتن و تعداد آنها و محتواهای مورد علاقه مردم می گوید.

میلاد شولی، سرپرست سرچ مارکتینگ، نیز در مورد نحوه ی دستیابی به سئوی قوی دیجی کالا توضیحاتی می دهد.

و در نهایت، با امیرحسن موسوی، سرپرست روابطی عمومی صحبت کردیم. او در مورد علت گرانی بعضی از کالاهای دیجی کالا در مقایسه با بازار و سیاست قیمت گذاری آنها می گوید.

پیشنهاد می شود اگر از دیجی کالا خرید می کنید یا به زمینه ی کاری آنها علاقه مندید، این ویدئو را به طور کامل مشاهده کنید…



دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن