ایده پردازان ۳۳(۱): ناگفته های دیجی کالا

ایده پردازان ۳۳(۱): ناگفته های دیجی کالا
مجموع 5 از 1 رای

ایده پردازان ۳۳(۱): ناگفته های دیجی کالا

در این قسمت از برنامه ی ایده پردازان، به سراغ بخش دیجیتال مارکتینگ دیجی کالا رفتیم و گفتگویی با اعضای این بخش داشتیم.

حمیدرضا سعادتی، مدیر دیجیتال مارکتینگ در مورد بخش های مختلف این قسمت می گوید. قسمت سرچ ترافیک دیجی کالا از دو قسمت ECA و ECO تشکیل شده است. و قسمت ECRM که متشکل از ایمیل مارکتینگ، push سرویسها و sms مارکتینگ است.

بخش دیگری که، امروزه در بیشتر نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، بخش موبایل مارکتینگ و Affiliate مارکتینگ (سیستم همکاری در فروش) و قسمت سوشال مدیا می باشد که در دیجی کالا نیز استفاده می شود.

این قسمت، از اواخر سال ۹۵ سیستم همکاری در فروش را آغاز کردند. در این سیستم بازاریاب ها محصولات دیجی کالا را به فروش می رسانند و کمیسیون خود را از آن دریافت می کنند.

در ادامه با مهدی معظمی، مدیر بخش Affiliate مارکتینگ و CPC صحبت می کنیم. او درباره ی تبلیغات کلیکی و تبلیغات Retargetting توضیحاتی می دهد.

هومن استکی، سرپرست ECRM در مورد فعالیت این بخش صحبت می کند. ECRM در واقع واحدی است که روی تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل کار می کند و در کنار آن مشتری را به مشتری رویال (مشتری با خرید بالا) تبدیل می کند. در واقع می توان گفت که ECRM نسل جدیدی از CRM است که الکترونیکی و وب بیس شده است.

در ادامه، با پویا خجسته فرهنگ، لیدر موبایل مارکتینگ صحبت می کنیم. در این قسمت روی تبلیغات برای اپلیکیشن دیجی کالا کار می کنند و در کنار آن به تحلیل رفتار کاربرها پس از نصب این نرم افزار می پردازند. برای این کار از شبکه های اجتماعی، پابلیشرهای داخلی و خارجی استفاده می کنند.

امر حسین موسوی، سرپرست روابط عمومی، در مورد بخش PR می گوید. او معتقد است که باید PR مدافع منافع مشتری و شرکت باشد.

در انتها، امیر حسین متین، سرپرست رسانه های اجتماعی و میلاد شولی، سرپرست سرچ مارکتینگ نیز توضیحاتی در مورد فعالیت های خود می دهند.

پیشنهاد می شود این گفتگوی جذاب را به طور کامل مشاهده کنید…



دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن