ایده‌پردازان با TAP30

ایده‌پردازان با TAP30
مجموع 3 از 2 رای

همانطور که از پیش وعده دادیم این قسمت به سراغ تیم TAP30 (سامانه هوشمند درخواست تاکسی) رفتیم. گفتگو به صورت متفاوت با یکی از سفیرهای تپسی(راننده) آغاز می‌شود. او از درآمد ماهیانه خود و تعداد مسافرانی که در طول روز دارد می‌گوید. آرش سروری در ادامه گفتگوی صمیمانه‌ای با میلاد منشی‌پور(مؤسس و مدیرعامل تپسی) خواهد داشت. منشی‌پور از تحصیلات و تجربیات گذشته خود می‌گوید و به پتانسیل ایران در پیشرفت تکنولوژی اشاره دارد.

امیر پاشا(مدیر کسب و کارهای جدید) در خصوص اضافه کردن کسب و کارهای جدیدی که با فعالیت اصلی تپسی هم‌افزایی دارند اینگونه می‌گوید: بسیاری از کسب و کارها پس از شروع، حوزه‌های مختلفی را وارد مجموعه‌ی خود می‌کنند که خیلی درست نیست. بازه‌ی زمانی حدود ۲ تا ۵ سال نیاز است که پس از شکل‌گیری هسته‌ی اصلی شاخه‌های دیگر را وارد کسب و کار کنیم. تپسی پس از حدود یک سال و نیم به فکر این موضوع افتاد.

مرجان سلیمانی(مدیر دیجیتال مارکتینگ) یکی دیگر از افرادی است که با آرش سروری در رابطه با مارکتینگ و چالش‌های آن به گفتگو می‌نشیند. وی دنیای مارکتینگ را بسیار متفاوت از تصویر کلی که دیگران از آن دارند می‌بیند.

یکی از افرادی که از ابتدا با تپسی همراه بوده اردلان پویا بهار(سرپرست بخش فنی) است. وی از خاطره‌ی همراهی خود با تپسی به نیکی یاد می‌کند و شروع این پروژه را دلیلی برای عدم مهاجرت خود از ایران می‌داند.

 الیسا یاحقی(مدیر جذب و استخدام نیرو) تپسی را به باشگاه بدنسازی تشبیه می‌کند که پس از مدتی می‌توانید خود را به نسبت قبل مقایسه کنید و از تغییراتی که کردید شگفت زده شوید.

گلناز مظفری(مدیر مارکتینگ شهرستان‌ها)، هومن دمیرچی(مؤسس و مدیر عملیات)، مهبان جلالی(مدیر خلاقیت)، علیرضا فرهمند(مدیر مارکتینگ) و … دیگر افرادی هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت.

ویدئو کامل این قسمت و مصاحبه‌ها را در آپارات مشاهده کنید و نظرات ارزشمند خود را در خصوص این قسمت از برنامه با ما به اشتراک بگذارید.



دیدگاه بگذارید

با خبرم کن
avatar
wpDiscuz