ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۲
909 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی آنچه در مقاله ی گذشته در مورد زبان بدن بیان کردیم، امروز  به بررسی هر چه بیشتر این مفهوم می پردازیم.

انتقال پیام به صورت ناخودآگاه

هنگامی که فردی را ملاقات می کنید، بعد از گذشت هفت ثانیه با توجه به حالات چهره و حرکات بدنش می توانید بگویید که چه احساسی نسبت به خود دارد. آن فرد چه از این مسئله آگاه باشد چه نباشد از طریق حرکات و اشارات و اعمالش پیام هایی را منتقل می کند.

وقتی به اتاقی پر از افراد ناآشنا وارد می شوید ، از طرز ایستادن و حرکات و حالات آنها پیام هایی درباره ی عواطف و حس و حال و دیدگاه ها و احساسات شان دریافت می کنید.

در این اتاق، زن جوانی در میان عده ای از هم دوره ای هایش ایستاده است. او وقتی می خندد سرش را به عقب می افکند، دست هایش آشکارا و آزادانه حرکت می کنند و پاهای او به اندازه عرض شانه اش از هم فاصله دارند. این زن تصویری از اعتماد به نفس و شوق زندگی را القا می کند که باعث می شود مردم به سوی او جذب شوند.

در زندگی بارها و بارها ممکن است بخواهید افکار و احساسات تان را مخفی کنید؛ بنابراین به شیوه ای رفتار می کنید که باور دارید ذهنیات شما را مخفی می کند. با این همه نمی دانید که حرکت یا اشاره ی جزئی و افشا کننده ای از سوی شما به سرعت نمایان می شود؛ البته اغلب اوقات چشمی که آموزش ندیده است آن را نمی بیند. اما در هر صورت این پیام را می دهد که آنچه به نظر می رسد، همه چیز نیست. این حرکات و حالات و اشارات ریز زود گذر، به این معنا نیست که قدرتمند نیستند.

مطالعه ی جدید پروفسور آلبرت محرابیان، درباره ی اینکه هنگام ارتباط رو در رو چگونه پیام ها دریافت و پاسخ داده می شوند، نشان می دهد که وقتی بین آنچه گفته شده و شیوه ی رساندن پیام مطابقت وجود نداشته باشد، ۷% از پیام از طریق کلمات، ۳۸% از طریق کیفیت صدا و ۵۵% یعنی درصد بزرگی از پیام از طریق حرکات و اشارات و حالات و وضعیت بدن منتقل می شود.

اگرچه برخی افراد نسبت به ارقامی که محرابیان ارائه داده است معترض اند، اما این نکته بر جای می ماند که زبان بدن و کیفیت صدا به نحو قابل توجهی در معنای پیام نقش دارند و تاثیر روابط ما را تعیین می کنند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *