لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۳۱
293 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

انتخاب ها

همه ی ما به طرز مشابهی به این دنیا می آییم: برهنه، هراسان و ناآگاه. بعد از آن ورود بزرگ، تمام زندگی ما تا پایان، مجموع کل انتخاب هایی ست که می کنیم. انتخاب های ما می توانند بهترین دوست یا بدترین دشمن ما باشند. می توانند ما را به اهداف مان برسانند یا اینکه بفرستند به کهکشانی بسیار دور.

هر چیزی که در زندگی شماست، به این دلیل وجود دارد که قبلا در مورد چیزی انتخاب کرده اید. هر انتخاب تان رفتاری را شروع می کند که به مرور زمان به یک عادت تبدیل می شود.

اگر انتخاب بدی بکنید، مجبورید دوباره همه چیز را از اول شروع کنید و انتخاب های جدیدی کنید که اغلب سخت تر هستند. اگر اصلا انتخابی نکنید، در واقع انتخاب کرده اید که دریافت کننده ی منفعلی از هر چیزی باشید که سر راه تان قرار می گیرد.

هر تصمیمی، هر چند کوچک و بی اهمیت، مسیر زندگی تان را عوض می کند. اینکه به دانشگاه بروید یا نه، با چه کسی ازدواج کنید، آخرین نوشیدنی الکلی را قبل از رانندگی بنوشید یا نه، یک تماس کاری دیگر بگیرید یا کارتان را تمام کنید و به خانه بروید، همه ی این تصمیم ها مسیر زندگی شما را عوض می کنند. هر انتخاب شما روی اثر مرکب زندگی تان تاثیر می گذارد.

این مقاله و مقاله های آینده، درباره ی آگاه شدن از انتخاب هایی است که که باعث شکوفایی و توسعه ی زندگی تان می شوند. این موضوع، پیچیده به نظر می رسد، ولی سادگی اش متعجب تان خواهد کرد. دیگر ۹۹ درصد از انتخاب های شما ناخودآگاه نخواهد بود.

از خودتان بپرسید که: “چندتا از رفتارهایم را انتخاب نکرده ام؟ چه کارهایی انجام می دهم که انجام دادن شان را آگاهانه انتخاب نکرده ام، ولی در عین حال هر روز انجام شان می دهم؟”

با استفاده از استراتژی های آگاهی دهنده ی مشابه و تقویت آنها با اثر مرکب، می توانید با چنگال های مبهم و مرموزی مقابله کنید که رشته های زندگی تان را پنبه می کنند و شما را به مسیر اشتباه می اندازند. خواهید توانست قبل از ورود به محدوده ی کارهای احمقانه، جلوی خودتان را بگیرید.

بزرگ ترین مشکل شما این نیست که از روی عمد، انتخاب های بد می کنید. اتفاقا حل کردن این مشکل خیلی راحت است. بزرگ ترین مسئله ی شما این است که موقع انتخاب های تان اصلا به آنها توجه نمی کنید. در نصف مواقع حتی از انتخاب کردن آنها آگاه نیستید!

اغلب، نوع تربیت و فرهنگ ماست که انتخاب های مان را شکل می دهد. آنها اینقدر در رفتارها و عادت های روزانه ی ما حل می شوند که به نظر می رسد فراتر از کنترل ما هستند.

آیا تا به حال برای تان اتفاق افتاده، در حالیکه مشغول کسب و کارتان بوده اید و از زندگی تان لذت برده اید، ناگهان با یک انتخاب یا مجموعه ای از انتخاب های کوچک احمقانه، در نهایت، همه ی تلاش ها، زحمات و شتاب زندگی تان را از بین برده باشید، آن هم بدون هیچ دلیل مشخصی؟

شما قصد خراب کردن خودتان را نداشته اید، ولی با فکر نکردن درباره ی تصمیم های تان و نسنجیدن خطرات و نتایج بالقوه ی آن تصمیم ها، خودتان را مقابل عوامل ناخواسته و پیش بینی نشده ای دیده اید. هیچ کس قصد ندارد چاق شود، ورشسکته شود یا طلاق بگیرد، ولی اغلب این عواقب، نتیجه ی مجموعه ای از انتخاب های بدِ کوچک هستند.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندکی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات