ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۶
469 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

از کارمندان انتظار عمل داشته باشید نه فکر

من به شما توصیه می کنم، وقتی فرد جدیدی را به کارکنان خود اضافه می کنید، از او انتظار فکر کردن نداشته باشید؛ بلکه او را برای کاری که باید انجام دهد استخدام کنید. البته او باید برای خود صاحب فکر باشد. با این کار شما به او یاد می دهید که چه طرز فکری دارید. وقتی این کارمند با شیوه های شما آشنا شد، اولین قدم را برای تبدیل شدن به یک کارمند خوب برداشته و درست همان کاری را می کند که شما می خواهید.

اما وقتی از یک کارمند جدید انتظار داشته باشید، معماهای کار شما را حل کند، او را در شرایطی قرار می دهید که سعی می کند، حتی وقتی جواب سوال های شما را نمی دانید پاسخ هایی هر چند بی اساس بدهد. شما باید دریابید که سازمان شما برای این کارمند، یک دنیای ناشناخته است در نتیجه حداقل ۵۰ درصد تصمیم هایی که می گیرد نامطلوب و بد است.

زنی مبلغ در آفریقا، با تعدادی از افراد ساده که تنها دو سال در زمینه ی آهن آلات کار کرده بودند سر و کار داشت. این مبلغ هر روز مشاهده می کرد که خدمتکارش یک قوطی کنسرو برمی دارد و بیرون می رود. وقتی از پسر علت را پرسید؛ او با غرور جواب داد که این قوطی های کنسرو را می کارد تا یک ماشین بروید.

ممکن است این موضوع به نظر ما مسخره بیاید، اما به دیدگاهِ کشاورزیِ پسر فکر کنید: تجربه به او آموخته بود که اگر بهره می خواهی، باید تخم آن را بکاری و پرورش دهی.

بعضی از مدیران به این توصیه ی من که از همان اول باید به جای کارمندان خود فکر کنند، اعتراض می کنند. زیرا آن را باعث تحقیر کارمندان می دانند. به طور مسلم هدف من این نیست! با این کار، نه تنها به او خط می دهید، بلکه به او فرصتی می دهید که خود را یک برنده بداند و فوری یکی از بازیکنان تیم شود.

کارمندان جدیدی که تنها به اتکای فکر و تدبیر خود رها می شوند، برای این که عضو جدیدی از این سازمان کاری شود، استرس های غیر ضروری زیادی را تجربه می کنند.

هر کارمند تازه استخدام شده ای ترجیحا سه بار در هفته باید با مدیر یا سرپرست خود نشست داشته باشد. این جلسه ها فرصت لازم را فراهم می کند، تا رفتار مورد نظر کارمند را بشناسید و آن را تقویت کنید و به نقاط قوت و ضعف او پی ببرید.

تذکر: در این مورد حداقل دو مورد لازم و ضروری هستند؛ اول اینکه وقتی از این شیوه استفاده می کنید، درخواهید یافت که کارکنان تان شغل خود را به درستی شناخته اند. دوم اینکه در توصیه های خود اهل عمل باشید. اگر شما با نشان دادن جهت و گفتن اینکه بر او نظارت دارید، زمینه های کاری او را بسازید و در ادامه، آن را پیگیری نکنید، در نهایت این کار باعث می شود کارمند وظیفه ی خود را کامل انجام ندهد.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که القاء یک تفکر به کارمند جدید، نباید آزاردهنده شود، زیرا محیط بیرون از ارتش یک پادگان نظامی نیست. در محیط کار شما باید تنها کارمندان را به سوی فعالیت های سودمند هدایت کنید.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *