ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1398/09/11
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

به عنوان یک بازاریاب و فردی که در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد، اغلب چند وقت یکبار متدهای جدید بازاریابی را بررسی می‎کنید؟ آیا پس از شنیدن خبری جدید و متفاوت به این فکر می‎کنید که “این ایده ممکن است دوام نیآورد یا کارساز نباشد”؟ برای مثال بازاریابی ویدیویی که یکی از جدیدترین متدهای حال حاضر دنیاست، آیا این سوال برایتان پیش آمده که آینده‎ ی ویدیو مارکتینگ چیست؟ و به کجا می‎رود؟

این نکته را همیشه در نظر بگیرید، روشی که جدید و پرسر و صدا شده، لزوما بهترین نیست. در این مواقع باید اطمینان پیدا کنید که این متد، یک حرکت درست و مفید برای برند و بازاریابی شما خواهد بود. برای مثال استراتژی‎های SEO هر چند ماه یکبار ممکن است تغییر کنند و به همین دلیل همیشه قابل استناد نیستند.

اما در دنیای بازاریابی، از زمانی که ویدیو مارکتینگ به آن اضافه شد شاهد این هستیم که تولید محتوا و افزایش تعامل مشتری/ مخاطب به شکل شگفت انگیزی روزانه رو به پیشرفت است.

در ادامه آمارهای جالبی از تعامل مخاطب/مدیران با ویدیو را با هم می‎خوانیم:

  • ۷۰ درصد از مخاطبان اینترنتی می‌گویند که یک ویدیو از برند محبوب خود را با دوستان‎شان به اشتراک گذاشته‌اند.
  • ۷۲ درصد از کسب و کارها می‌گویند که ویدئو نرخ تبدیل آن‌ها را بهبود بخشیده‌ است.
  • ۵۲ درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که تماشای فیلم‌های معرفی محصولی که به دنبالش هستند، باعث می‌شود آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های خرید آنلاین اطمینان بیشتری پیدا کنند.
  • ۶۵ درصد از مدیران اجرایی از وب سایت دیدن می‎کنند و ۳۹ درصد آن‌ها تنها با دیدن یک ویدیو به عنوان فروشنده وارد بازار می‎شوند.

 

این آمار و ارقام بسیاری از بازاریابان در تمام دنیا را به این فکر وا داشت که آیا ویدیو و مارکتینگ در این زمینه یک حباب است یا نه؟ آیا این کار در بخش‎های مختلف موثر عمل می‎کند؟ چگونه این متد در آینده رشد خواهد کرد؟

آینده ی ویدیو مارکتینگ

برخی از ایده‎هایی که برای آینده‎ی ویدیو مارکتینگ پیش بینی می‎شوند از این قرارند:

ویدئو پخش زنده: خدمات پخش زنده در فیس بوک، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی محبوب در حال افزایش است. تحقیقات نشان می‌دهند که پخش زنده، مخاطبان بیشتری را تشویق می‌کند و بینندگان را بیش از بیش به نسبت ویدیوهای از قبل ضبط شده راضی نگه می‎دارد.

Search-Friendly: با ایزارهای هوش مصنوعی و پیشرفت خیره کننده آن ها، امکان جستجو برای کاربران به شکل عجیبی آسان شده است. گوگل اخیرا اعلام کرد که ویژگی جدیدی به الگوریتم های خود اضافه کرده است تا کاربران با سرچ کلمه های کلیدی در صفحه نخست محتوای ویدیویی مربوط را به آن ها نشان دهد.

قابلیت دسترسی و به اشتراک گذاری: این روزها ثبت اتفاق های روزمره و حتی کاری تنها با یک گوشی هوشمند امکان پذیر است. همچنین بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تنها با فرستادن یک ویدیو به دوستان و آشنایان خود، به جای تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل با آن ها ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل بازاریابان متوجه اهمیت این ویژگی مهم برای ارتباط با مشتری شده اند. یک ارتباط ویدیویی می‎تواند امکانات فرآوانی مانند سادگی استفاده، محتوای آموزشی و آسان  و حتی پشتیبانی داشته باشد.

این موارد مهم بار دیگر تاکید بر این دارد که ویدیو مارکتینگ در حال حاضر نباید از چک لیست بازاریابی یک سازمان و برند حذف شود. با تمرکز بر روی این روش پس از مدتی کوتاه متوجه رشد سرمایه و مخاطب خود خواهید شد.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات