IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب

آینده ‎ی ویدیو مارکتینگ چیست؟

به عنوان یک بازاریاب و فردی که در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد، اغلب چند وقت یکبار متدهای جدید بازاریابی را بررسی می‎کنید؟ آیا پس از شنیدن خبری جدید و متفاوت به این فکر می‎کنید که “این ایده ممکن است دوام نیآورد یا کارساز نباشد”؟ برای مثال بازاریابی ویدیویی که یکی از جدیدترین متدهای حال حاضر دنیاست، آیا این سوال برایتان پیش آمده که آینده‎ ی ویدیو مارکتینگ چیست؟ و به کجا می‎رود؟

این نکته را همیشه در نظر بگیرید، روشی که جدید و پرسر و صدا شده، لزوما بهترین نیست. در این مواقع باید اطمینان پیدا کنید که این متد، یک حرکت درست و مفید برای برند و بازاریابی شما خواهد بود. برای مثال استراتژی‎های SEO هر چند ماه یکبار ممکن است تغییر کنند و به همین دلیل همیشه قابل استناد نیستند.

اما در دنیای بازاریابی، از زمانی که ویدیو مارکتینگ به آن اضافه شد شاهد این هستیم که تولید محتوا و افزایش تعامل مشتری/ مخاطب به شکل شگفت انگیزی روزانه رو به پیشرفت است.

در ادامه آمارهای جالبی از تعامل مخاطب/مدیران با ویدیو را با هم می‎خوانیم:

 

این آمار و ارقام بسیاری از بازاریابان در تمام دنیا را به این فکر وا داشت که آیا ویدیو و مارکتینگ در این زمینه یک حباب است یا نه؟ آیا این کار در بخش‎های مختلف موثر عمل می‎کند؟ چگونه این متد در آینده رشد خواهد کرد؟

آینده ی ویدیو مارکتینگ

برخی از ایده‎هایی که برای آینده‎ی ویدیو مارکتینگ پیش بینی می‎شوند از این قرارند:

ویدئو پخش زنده: خدمات پخش زنده در فیس بوک، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی محبوب در حال افزایش است. تحقیقات نشان می‌دهند که پخش زنده، مخاطبان بیشتری را تشویق می‌کند و بینندگان را بیش از بیش به نسبت ویدیوهای از قبل ضبط شده راضی نگه می‎دارد.

Search-Friendly: با ایزارهای هوش مصنوعی و پیشرفت خیره کننده آن ها، امکان جستجو برای کاربران به شکل عجیبی آسان شده است. گوگل اخیرا اعلام کرد که ویژگی جدیدی به الگوریتم های خود اضافه کرده است تا کاربران با سرچ کلمه های کلیدی در صفحه نخست محتوای ویدیویی مربوط را به آن ها نشان دهد.

قابلیت دسترسی و به اشتراک گذاری: این روزها ثبت اتفاق های روزمره و حتی کاری تنها با یک گوشی هوشمند امکان پذیر است. همچنین بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تنها با فرستادن یک ویدیو به دوستان و آشنایان خود، به جای تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل با آن ها ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل بازاریابان متوجه اهمیت این ویژگی مهم برای ارتباط با مشتری شده اند. یک ارتباط ویدیویی می‎تواند امکانات فرآوانی مانند سادگی استفاده، محتوای آموزشی و آسان  و حتی پشتیبانی داشته باشد.

این موارد مهم بار دیگر تاکید بر این دارد که ویدیو مارکتینگ در حال حاضر نباید از چک لیست بازاریابی یک سازمان و برند حذف شود. با تمرکز بر روی این روش پس از مدتی کوتاه متوجه رشد سرمایه و مخاطب خود خواهید شد.

دیدگاه خود را بگذارید

avatar