IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی

آینده ‎ی ویدیو مارکتینگ چیست؟

به عنوان یک بازاریاب و فردی که در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد، اغلب چند وقت یکبار متدهای جدید بازاریابی را بررسی می‎کنید؟ آیا پس از شنیدن خبری جدید و متفاوت به این فکر می‎کنید که “این ایده ممکن است دوام نیآورد یا کارساز نباشد”؟ برای مثال بازاریابی ویدیویی که یکی از جدیدترین متدهای حال حاضر دنیاست، آیا این سوال برایتان پیش آمده که آینده‎ ی ویدیو مارکتینگ چیست؟ و به کجا می‎رود؟

این نکته را همیشه در نظر بگیرید، روشی که جدید و پرسر و صدا شده، لزوما بهترین نیست. در این مواقع باید اطمینان پیدا کنید که این متد، یک حرکت درست و مفید برای برند و بازاریابی شما خواهد بود. برای مثال استراتژی‎های SEO هر چند ماه یکبار ممکن است تغییر کنند و به همین دلیل همیشه قابل استناد نیستند.

اما در دنیای بازاریابی، از زمانی که ویدیو مارکتینگ به آن اضافه شد شاهد این هستیم که تولید محتوا و افزایش تعامل مشتری/ مخاطب به شکل شگفت انگیزی روزانه رو به پیشرفت است.

در ادامه آمارهای جالبی از تعامل مخاطب/مدیران با ویدیو را با هم می‎خوانیم:

 

این آمار و ارقام بسیاری از بازاریابان در تمام دنیا را به این فکر وا داشت که آیا ویدیو و مارکتینگ در این زمینه یک حباب است یا نه؟ آیا این کار در بخش‎های مختلف موثر عمل می‎کند؟ چگونه این متد در آینده رشد خواهد کرد؟

آینده ی ویدیو مارکتینگ

برخی از ایده‎هایی که برای آینده‎ی ویدیو مارکتینگ پیش بینی می‎شوند از این قرارند:

ویدئو پخش زنده: خدمات پخش زنده در فیس بوک، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی محبوب در حال افزایش است. تحقیقات نشان می‌دهند که پخش زنده، مخاطبان بیشتری را تشویق می‌کند و بینندگان را بیش از بیش به نسبت ویدیوهای از قبل ضبط شده راضی نگه می‎دارد.

Search-Friendly: با ایزارهای هوش مصنوعی و پیشرفت خیره کننده آن ها، امکان جستجو برای کاربران به شکل عجیبی آسان شده است. گوگل اخیرا اعلام کرد که ویژگی جدیدی به الگوریتم های خود اضافه کرده است تا کاربران با سرچ کلمه های کلیدی در صفحه نخست محتوای ویدیویی مربوط را به آن ها نشان دهد.

قابلیت دسترسی و به اشتراک گذاری: این روزها ثبت اتفاق های روزمره و حتی کاری تنها با یک گوشی هوشمند امکان پذیر است. همچنین بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تنها با فرستادن یک ویدیو به دوستان و آشنایان خود، به جای تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل با آن ها ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل بازاریابان متوجه اهمیت این ویژگی مهم برای ارتباط با مشتری شده اند. یک ارتباط ویدیویی می‎تواند امکانات فرآوانی مانند سادگی استفاده، محتوای آموزشی و آسان  و حتی پشتیبانی داشته باشد.

این موارد مهم بار دیگر تاکید بر این دارد که ویدیو مارکتینگ در حال حاضر نباید از چک لیست بازاریابی یک سازمان و برند حذف شود. با تمرکز بر روی این روش پس از مدتی کوتاه متوجه رشد سرمایه و مخاطب خود خواهید شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar