ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
623 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : تبلیغات در طول زمان

قبل از تبلیغات همه چیز شفاهی بود. تولیدات و خدماتی که می توانستند مشکلی را حل کنند مورد گفت و گو قرار می گرفتند و سرانجام خریده می شدند. همیشه در بازار، غرفه ی بهترین فروشنده ی سبزیجات شهرت داشت و شلوغ بود. در طول دوران تبلیغات، ترکیبی از ترقی رو به رشد، ظاهرا درخواست بی پایان مصرف کننده و قدرت تلویزیون و رسانه های جمعی منجر به یک فرمول سحرآمیز شد:

“اگر شما مستقیما برای مصرف کننده (هر مصرف کننده ای) تبلیغ می کردید، فروش افزایش می یافت.”

شراکت با یک نمایندگی مناسب آگهی و یک بانکدار مناسب به این معنی بود که شما می توانید تقریبا شرکتی را به همان بزرگی که تصور می کردید، داشته باشید. بعد از تبلیغات، ما تقریبا به همان نقطه ی شروع برگشتیم، اما به جای موفقیت تولیداتی که با زبان آرام و ناشیانه ی شفاهی پیش می رفت، قدرت شبکه ای جدید مان باعث شد که ایده های خاص و برجسته در بخش های مختلف جامعه به سرعت اشاعه یابد.

به عنوان بازاریاب، ما میدانیم که روش های قدیمی کارایی ندارد و می دانیم چرا این گونه است: زیرا مصرف کننده بیش از اینها مشغله دارد که به آگهی و تبلیغات توجه کند و همچنین از پیدا کردن کالایی که بتواند مشکلش را حل کند، مستاصل است.

بهترین مورد پس از ساخت دستگاه برش نان

در سال ۱۹۱۲، «اتو فردریک روودر» دستگاهی اختراع کرد که می توانست نان را به طور منظم و مساوی برش دهد. چه ایده ی خوبی! دستگاهی که نان را برش می دهد. این دستگاه، کاملا شکست خورد. این شروع عصر تبلیغات بود، به این معنی که:

“یک کالای خوب با بازاریابی بد، شانسی برای موفقیت ندارد و یا احتمال موفقیت، بسیار کم خواهد بود.”

تا اینکه حدود بیست سال پس از اختراع این دستگاه، زمانی که برند جدیدی به نام «واندر» شروع به بازاریابی برای دستگاه برش نان کرد، این اختراع به هدف رسید.

“دستگاه بسته بندی، همراه با شعار تبلیغاتی سفت ترین نان ها را هم به دوازده قسمت برش می دهد.”

مسئله مهم این بود که : این یک دستگاه متفاوت با کارکرد آسان تر نسبت به دستگاه برش قبلی نبود، بلکه تنها نوع تبلیغات متفاوت بود.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *