ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
711 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق: نحوه ی مدیریت افراد بدقلق

علایم همه جا هستند: صداهای بلند شده در اتاق کنفرانس، مکالمات زیرلبی در سالن، شکایت های کارمندان از تیم شما در پشت درهای بسته. یکی از دیگر افراد گروه (بله، یکی از باهوش ترین و ماهرترین افرادی که دارید)، مایه ی دردسر است. یک آدم ناراحت. کسی که باعث کُفری شدن همه می شود و هیچ کس را خوشحال نمی کند.

مدیران همیشه مجبور بوده اند با کارمندان دردسرساز کنار بیایند، اما در بازار کار امروز ممکن است شما نتوانید آدم های بداخلاقِ بدقلق، اما با استعداد خود را بیرون کنید. پس چکار کنید؟

بعضی از راه حل های ممکن ساده و سرراست هستند، هرچند غالبا از نظر دور مانده اند. اما اگر اینها ناکافی اند، می توانید برای کمک گرفتن، به سراغ متخصص مفهومی به نام “هوش احساسی Emotional intelligence” بروید.

شغل غلط

برای شروع، بررسی کنید آیا آن کارمند درسرساز در شغل غلطی قرار دارد یا نه. توماس رایس، رئیس شرکت مشاوره ای بین المللی Interaction Associates، می پرسد: “آیا آن فرد برای نقشی که در آن مشغول است، به لحاظ شخصیتی که دارد، جور نیست؟”

مثلا، شما اغلب کسی را می بینید که درونگرا و تنهاست و شاید از نوع افرادی باشد که شم بسیار قوی دارد و به لحاظ اداری کار را تا آخر دنبال نمی کند. با وجود این، در حال حاضر از آنها انتظار می رود آن نوع کار را انجام دهند.

اف. نوریس داج. رئیس HR Masters می گوید: “این نوع عدم تطابق بیشتر زمانی اتفاق می افتد که افراد ماهر از نظر فنی، به نقش های مدیریتی ارتقای شغلی می یابند. من افرادی را با مهارت های مردمی اندک می بینم که اکنون در جایگاه های مردمی قرار دارند. هم اکنون این تحلیل گر و حسابدار، مشغول اداره ی این بخش از سازمان است. اینها همان چیزهایی هستند که آنها از آن پرهیز می کنند. آنها می خواستند با اعداد و دستگاه ها کار کنند ولی ناگهان تلاش می کنند تا تیم هایی را تشکیل دهند و کار تیمی را تقویت کنند، ولی هیچ چیز نمی دانند.”

اگر مساله این است، به سرعت برای آدم های بداخلاق خود کلاس های آموزش مدیریت برگزار کنید یا آنها را به مشاغلی انتقال دهید که از مهارت هایشان بهتر استفاده می کنند.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *