ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
482 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق :سوالاتی درباره ی روابط فردی و کاری (۲)

  • آیا شخصی کردن “روابط کاری” منجر به دردسر می شود؟

وقتی کسب و کار را شخصی می کنید، تمرکز را معطوف به همکار شغلی خود می کنید. هرچه شیوه ی یادگیری و برقراری ارتباط با دیگران را بیشتر لحاظ کنید، احتمال بیشتری دارد که عملکرد و تشریک مساعی قابل ملاحظه ای از آن روابط بدست آورید.

شخصی کردن نقطه ی مقابل یک رابطه ی کاری است: این کار عبارت است از معطوف کردن تمرکز به نیازهای “خود”. وقتی رابطه ی کاری را شخصی می کنید، به احتمال زیاد در دام احساسات غیرمولد گیر می افتید. مثلا، گرفتار شدن در یک بی اعتنایی آشکار و جدا شدن از سازمان به لحاظ عاطفی.

  • دوستی اصیل چطور می تواند در برابر یک رابطه ی کاری دوام بیاورد؟

اول، باید متوجه این نکته باشید که هرگاه کسی این قدرت را داشته باشد که بر زندگی مالی شما تاثیر بگذارد (مستقیم و غیر مستقیم)، یک رابطه ی کاری برقرار شده است. بدون توجه به هر چیز دیگری که ممکن است بین شما دو نفر وجود داشته باشد؛ دوستی یا حتی رابطه ی عاشقانه، رابطه ی کاری باید در اولویت باشد. ترجیح دادن روابط به عملکرد در محیط کار، به شما آسیب خواهد رساند و احساسات طرف دیگر را هم جریحه دار خواهد کرد.

برای حصول اطمینان از اینکه شما عملکرد را در درجه ی اول اهمیت قرار می دهید، مسئولیت های کاری را به دقت شرح دهید، زیرا نیاز به احترام متقابل برای رابطه ی دوستانه ی اداری، شدیدتر از رفاقت خارج از محل کار است. مثلا، برخی از مردم تصمیم می گیرند که می توانند فقط با افرادی که در پست هایی که مستقیما با موقعیت آنها مرتبط نیست، یا با افرادی که هرگز بر سر همان شغل یا همان کسب و کار با آنها رقابت نخواهند کرد، دوستی صمیمانه داشته باشند.

در یک رابطه ی کاری، دوستان باید روی مسائل محرمانه نیز با هم توافق داشته باشند؛ کدام اطلاعات مربوط به کار را باید از هم پنهان نگه دارند.

افرادی که در روابط چند نقشی موفق می شوند، وقتی می خواهند از نقشی به نقش دیگر انتقال یابند، تقریبا همیشه علائمی می فرستند؛ آگاهانه یا ناآگاهانه و حتی اگر اوضاع به خوبی پیش برود، هنگام جستجو برای حوزه های برخورد و اختلاف نظر بین وظایف کاری خود و وظایف شخصی شان، به ارزیابی مسائل حاشیه ای ادامه می دهند.

  • آیا علائمی وجود دارد که یک رابطه ی شخصی چند نقشی مانع کارایی کسب و کار است؟

مراقب تغییرات در الگوی رفتاری فرد مقابل باشید؛ مثلا، وقتی که طرف مقابل یکباره کنار می کشد، یا به نظر می رسد که می خواهد زمان کمتری را با شما سپری کند، حالت تهاجمی پیدا کرده است، یا درخواست می کند که شخص ثالثی هم حضور داشته باشد. اگر متوجه هر یک از این علائم شدید، مسئولیت شما این است که گفتگویی را درباره ی وظایف و انتظارات عملکرد شروع کنید.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “کارمندان بدقلق :سوالاتی درباره ی روابط فردی و کاری (۲)”

  1. سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *