چگونه آنچه را می خواهید از گروه خدمات بگیرید
زمانی به تهیه فتوکپی در سطح وسیع احتیاج داشتم. میزان کار به قدری بود که کارمند فروشگاهی که فتوکپی می گرفت به من گفت فکر نمی کند بتواند زودتر از پایان هفته کار مرا تمام کند. با این حال گفت که «سعیم را می کنم.» از روی خوشحالی گفتم «عالیست. اسم رئیست چیست؟ حتما باید برای تو یک نامه تشکر آمیز به او بنویسم. تو به راستی برای خدمت دادن به مشتریانتان تلاش می کنی.» کارهای من دو روز زودتر از زمان تعیین شده انجام شدند و آن کارمند هرگاه که در فرصتهای بعدی به آنجا رفتم، به گرمی از من استقبال کرد. از این تجربه درسی گرفتم و از آن به بعد در نوشتن نامه های تعریف از کارکنان به رئیس آنها کوتاهی نورزیدم. در ادامه مطلب به نمونه ای از این نامه ها اشاره کرده ام.
آقای [ اسم سرپرست ] عزیز، میدانم خدمات مشتریان برای تشکیلاتی مانند شما تا چه اندازه مهم است. می خواهم با نوشتن این نامه از [ اسم کارمند ] همکار شما تشکر کرده باشم. او خدمات مشتریان سطح بالایی را ارائه میدهد.
با تشکر [ امضاء ]
من این قبیل نامه ها را برای مسئولان مختلفی مانند صاحبان پارکینگها، مدیران شرکتهای بیمه و مدیران فروشگاههایی فرستاده ام که مرتب از آنها خرید می کنم.
نامه های قدرشناسی
آیا کارمند فروش، حسابدار، دستیار وکیل، مکانیک اتومبیل، ماساژ درمانگر، آموزگار فرزندان و کسان دیگری در زندگیتان حضور دارند که بخواهید در آینده از آنها استفاده کنید؟ اگر جواب شما مثبت است، حتما برای رئیس آنها نامه ای بنویسید و از آنها تشکر کنید.
سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید.
دیدگاهتان را بنویسید