ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
493 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی سری مطالب اهمیت استراتژی اقیانوس آبی مطلب زیر را بخوانید

سرعت فزاینده و سادگی تبدیل شدن به بازیگران جهانی.

به طور تاریخی، شرکت های عمده مطرح در سطح جهانی از آمریکا، اروپا، و ژاپن بوده اند. اما این روند با سرعتی باور نکردنی در حال تغییر است.

در طول پانزده سال گذشته تعداد شرکت های چینی در فهرست جهانی فورچون ۵۰۰ بیش از بیست برابر افزایش یافته است شرکتهای هندی تقریبا هشت برابر و تعداد شرکت های آمریکای لاتین بیش از دو برابر شده اند. این بدان معناست که اقتصادهای بزرگ در حال ظهور، فقط معرف اقیانوسهای تقاضای جدید نیستند که باید کشف شوند. آنها در عین حال معرف اقیانوس هایی از رقبای بالقوه با جاه طلبی جهانی هستند که تفاوت چندانی با تویوتا، جنرال موتورز یا یونیلور ندارند.

اما فقط شرکت های بزرگ بازارهای در حال ظهور نیستند که در حال رشد هستند. این فقط نوک کوه یخ معرف آینده است . در طول دهه ی گذشته تحول بنیادی در میزان هزینه و سادگی تبدیل شدن به بازیگران جهانی از هر گوشه ای از جهان به وجود آمده است. این روندی است که هیچ سازمانی نمی تواند با آن مقابله کند. برای اثبات اهمیت آن به دهده های زیادی نیاز نیست. با وجود سهولت و ارزانی راه اندازی یک وبگان، هر کسب و کاری می تواند پیشخوانی جهانی داشته باشد. امروز مردم از هر جایی می توانند با مراجعه به انبوه جمعیت تامین مالی انجام دهند یا پول جمع کنند. با وجود سرویس هایی مانند جی میل و اسکایپ ، هزینه ارتباطات به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. با وجود سرویس هایی مانند پی پال به راحتی می توان مشکل اطمینان به امنیت تراکنش های مالی را حل کرد.

شرکت هایی مانند علی بابا جستجوی تامین کنندگان در سراسر جهان و تحقیق درباره صلاحیت آنهارا نسبتا سریع و آسان ساخته اند. موتورهای جستجویی وجود دارند که عملا فهرست های راهنمای کسب و کار جهانی به حساب می آیند و رایگان هستند. در حوزه ی تبلیغات جهانی نیز ابزارهایی مانند توییتر و یوتیوب زیرساختی رایگان برای بازاریابی محصولات ارائه می دهند.

بنابراین هزینه ی ورود برای تمام بازیگران جدیدی که می خواهند بازیگرانی جهانی باشند بسیار پایین آمده است و در عمل از هر گوشه ای از جهان هر کسی میتواند وارد بازارهای جهانی شود و محصولات و خدمات خود را عرضه کند. گرچه این روند نمیتواند تمام موانع در مسیر تبدیل شدن به یک بازیگر جهانی را حذف کند، اما مطمئنا در تشدید رقابت جهانی نقش مهمی دارد.

برای متمایز شدن در این بازار بیش از حد شلوغ باید از طریق نوآوری در ارزش خلاقیت داشته باشید.

سری مقالات استراتژی اقیانوس آبی را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *