ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
394 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

پیوستن به یک گروه اشتباه

من با گفتن اینکه به یک گروه اشتباه ملحق نشوید، نمی خواهم درباره ی از بین رفتن اعتماد در گروه صحبت کنم، بلکه قصد دارم طرز فکر درست را ترویج کنم. پس اجازه بدهید بیشتر توضیح دهم.

من با سفر به سرتاسر کشور، جهت کار با شرکت های مختلف، یاد گرفته ام که چگونه یک سری علائم خطر را تشخیص دهم. کلمات و عبارات مشخص، به من نشان می دهد که چگونه یک مدیر در معرض خطر است. من توجه بسیاری به چگونگی استفاده از ضمیرها می نمایم، زیرا وقتی درباره ی هر یک از قسمت های سازمان صحبت می کنیم، تنها باید از یک ضمیر استفاده کرد و آن هم ضمیر ماست.

مدیریت یکی از سازمان های بزرگ، تقاضای یک بررسی جامع از میزان کارایی کارمندان خود کرده بود. من، رئیس شرکت و تعدادی از سرپرست های مهم، با مدیران اجرایی دیداری داشتیم. همه ی آنها با توجه به تغییر های اخیر از بی ثباتی نیروی کار ابراز نگرانی می کردند و می خواستند بدانند، باید روی چه موضوعی و کجا تمرکز کرد و چگونه روند پیشرفت کارمندان را بررسی نمود.

ما بعد از ساعت ها کار سخت، سیستمی طرح کردیم که جریان کار و فعالیت های پر سود را دنبال کند. هر کس که جلسه را ترک می کرد، عقیده داشت که سیستم جدید می تواند این کارایی را داشته باشد.

برگه های گزارش کار، خیلی سریع کپی شد و مدیران تصمیم گرفتند با کارمندان خود دیداری داشته باشند. من خود به چشم دیدم که یکی از مدیران بی خبر از حضور من، جریان این بررسی را با کارمندان در میان گذاشت. او ورق ها را بالا گرفت و گفت: “من اکنون از یکی از جلسات مدیران در مرکز شهر بازگشته ام. نمی دانم آنها چگونه انتظار دارند همه ی کارهای مان را انجام دهیم، در حالیکه مجبور هستیم تمام وقت مان را در این نشست ها بگذرانیم. به هر حال این ورقه ها را تا فردا پر کنید و روی میز من بگذارید.”

پس فهمیدم که شرکت از بیماری استفاده از ضمیر نامناسب رنج می برد. اینکه مدیران حاملان اصلی این ماده ی مرگ آور هستند.

اگر شما از خود و یا از مدیران خود ضمیر “آنها” بشنوید، باید علایم هشدار دهنده، شروع به چشمک زدن کند. “آنها” چه افرادی هستند؟ البته که “آنها” باید درون سازمان باشند. اما اگر اشخاصی به نام “آنها” در سازمان وجود داشته باشند، باید حتما زیردستان شما باشند.

وقتی یک مدیر، رئیس ارشد خود را با ضمیر “آنها” می خواند، خود را از لحاظ فکری مدیر نمی داند، همچنین حتی خود را در میان گروه مدیریت نمی بیند. بنابراین بین این کارمندان و سایر اعضای تشکیلات یک خط مرزی می کشد. او در برابر گروه مدیران، احساس عجز می کند و مهم تر از همه در برابر کارمندانش، عاجز است و همه ی آنها قربانی بیماری ضمیر نامناسب او می شوند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *