ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
755 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
پادزهر سوق دهندگان : پنج مجوز
  • سوق دهنده ها و وضعیت های زندگی

در مثالهایی که ما در بخش «سوق دهنده ها و نوع روند پیش نویس» آوردیم. شما می بینید که پیامهای سوق دهنده در پیش نویس تقابلی مفهوم ضمنی خاصی را در مورد وضعیت زندگی به همراه دارند.

«پیامهای والدی» اینطور هستند: «تو خوبی اگر کامل باشی، دیگران را خشنود کنی… و غیره.»

بنابراین وقتی که من در پیش نویس خود هستم و از «کودک مطیع و سازگار» خود این پیام «والدی» را میشنوم، وضعیت زندگی من بدین گونه است: «من خوب هستم تا زمانی که کامل باشم، دیگران را خشنود کنم…. و غیره.» ما می گوییم که سوق دهنده ها، وضعیت خوب بودن شرطی را انعکاس می دهند.

  • پنج مجوز

برای هریک از پیامهای سوق دهنده، پادزهری وجود دارد که پنج مجوز نامیده می شود. اگر در خانواده خوشبختی به دنیا آمده بودید از آنها بعضی از این مجوزها را می گرفتید. اگر نه، می توانید آنها را در خودتان به وجود آورید. اینها همانهایی هستند که قبلا آنها را مورد بررسی قرار دادیم و در زیر خلاصه آنها را می آوریم:

کامل باش : همینطور که هستی خیلی خوبی.

دیگران را خشنود کن : خودت را خشنود کن.

قوی باش : صریح وبی پرده باش و خواسته هایت را بیان کن.

سختکوش باش : کارها را انجام بده.

عجله کن : لازم نیست عجله کنی هنوز وقت داری.

هرگاه شما آگاهانه یک رفتار سوق دهنده را کنار می گذارید و رفتاری بدون سوق دهنده را جایگزین آن می کنید، به طور غیرکلامی مجوز را تأیید کرده اید.

“همچنین شما می توانید شبها قبل از اینکه بخوابید و صبحها همان موقع که بیدار می شوید این مجوزها را با خود تکرار کنید. آن را روی یک کاغذ بزرگ بنویسید و آنرا در جایی که در معرض دیدتان باشد قرار دهید.”

احتیاط: اگر وقتی که مجوزها را تأیید میکنید دچار احساسهای بد و ناراحتی می شوید، برای مدتی این کار را کنار بگذارید. با داشتن این احساسهای بد، شما در می یابید که سوق دهنده پیش نویس تقابلی شما یک تصمیم پیش نویس سنگین تری را در بر دارد.

به شما توصیه می کنیم : از اینکه بتوانید از حوزه فعالیتی سوق دهنده های خود خارج شوید، ابتدا آن تصمیم پیش نویسی سنگین تر را شناسایی و سپس خنثی کنید.

منبع: (تحلیل رفتار متقابل، یان استورات/ون جونز)

ادامه ی مقالات تحلیل رفتار متقابل را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *