ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۹
589 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

موفقیت، روشی قدیمی

مشکل ترین جنبه ی اثر مرکب این است که مجبوریم قبل از اینکه بتوانیم نتایج آن را ببینیم، مدت زمانی را به طور پایدار و موثر در آن زمینه تلاش کنیم. نیاکان ما این موضوع را می دانستند و بنابراین وقت شان را صرف دیدن برنامه های تبلیغاتی تلویزیون نمی کردند؛ همان برنامه هایی که دائم درباره ی مسائلی از این دست صحبت می کنند که چگونه در ۳۰ روز اندامی خوش فرم داشته باشیم یا اینکه در ۶ ماه یک قلمروی املاک و مستغلات برای خودمان ایجاد کنیم.

شرط می بندم که نیاکان شما در طول زندگی شان هر شش روز هفته را با استفاده از مهارت هایی که در جوانی شان آموخته بودن، از طلوع تا غروب خورشید کار می کردند. آنها می دانستند که راز موفقیت، سخت کوشی، نظم و عادت های خوب است.

این موضوع جالب است که در بعضی خانواده های ثروتمند، بعد از یک یا دو نسل، ثروت از بین می رود. فراوانی خیلی زیاد، اغلب منجر به طرز فکری بی شور و شوق می شود که آن هم به نوبه ی خود، یک شیوه ی زندگی ساکن و بی تحرک بوجود می آورد. آنها کسانی نبوده اند که برای خلق این ثروت، شخصیت شان را رشد داده اند، بنابراین منطقی است ارزش آن ثروت و راه حفظ آن را بلد نباشند.

به نظر می رسد مردم ما قدر و منزلت کار و تلاش را فراموش کرده اند. انتظارات ما از آنچه برای موفقیت پایدار لازم است، نه تنها کمرنگ شده، بلکه بیشتر فراموش شده اند. فراموش کرده ایم که به جان کندن های اجدادمان احترام بگذاریم. آنها تلاش های زیادی می کردند که در زندگی شان نظم و انضباط بوجود آورند.

واقعیت این است که “از خود راضی بودن” به همه ی امپراتوری های بزرگ ضربه زده است. مردم وقتی به یک سطح قابل توجه از موفقیت می رسند، آسوده و بی خیال می شوند و دیگر تلاش نمی کنند.

با تجربه کردن دوره های طولانی رونق، موفقیت، سلامتی و ثروت، از خود راضی می شویم و از انجام دادن کارهایی که ما را به آنجا رسانده اند، دست می کشیم. مثل قورباغه ای که در آب در حال جوش شناور است و برای رهایی اش تلاش نمی کند. چون آب به تدریج گرم می شود و او متوجه نیست که در حال پخته شدن است!

اگر می خواهیم به موفقیت برسیم، باید اخلاق کاری اجدادمان را زنده کنیم.  ایده های الکی آگهی های تلویزیون را که شبیه غول چراغ جادو هستند، باور نکنید. میتوانید رو مبل تان بنشینید و با فرستادن انرژی، منتظر جذب چک های پول باشید. از مکاتب عرفانی دوهزار ساله استفاده کنید و وردهای جادویی بخوانید.

ولی خیلی از آنها آگهی های گمراه کننده ای هستند که با چنگ زدن به ضعف های تان، شما را فریب می دهند. موفقیت واقعی و بادوام، تلاش می خواهد و صد البته تلاش!

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندکی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *