ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
366 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : عملکرد خوب شما 

به زندگی گذشته تان به دقت فکر کنید، موفقیت هایی که در گذشته داشته اید، مشاغل و مسئولیت های قبلی تان را در نظر بگیرید و ببینید در چه کاری عملکرد خوبی داشته اید. اگر بتوانید تعیین کنید که در چه حوزه ای به بهترین شکل ممکن عمل می کنید (یا می توانید عمل کنید) می توانید در زندگی و کار انرژی هایتان را به سمتی هدایت کنید که نتیجه فوق العاده خوبی برای خودتان و کارفرمایتان داشته باشد.

برای این که در هر شغل و حرفه ای موفق باشید باید مجموعه ای از شایستگی ها یا مهارت هایی را در خودتان پرورش دهید که شما را توانا می کنند تا کارتان را به خوبی انجام دهید. ولی برای این که در زمینه کارتان به اوج برسید باید حداقل در یک حوزه برجسته شوید.

در این مفهوم «خوب» دشمن «عالی» است. بسیاری از مردم در آن چه که انجام می دهند به سطح «خوب» می رسند. بعد دیگر از خودشان راضی هستند و از رشد باز می مانند. آن ها به جای تمرکز روی توانایی واقعی شان خودشان را با کسانی مقایسه می کنند که به خوبی آن ها نیستند.

راه هایی برای رسیدن به ارزش افزوده

علت وجودی هر شغل و نقشی که هر کس در آن دارد رسیدن به ارزش افزوده است. دلیل اصلی اینکه در لیست حقوق بگیران یک سازمان هستید این است که در تولید یک ارزش بخصوص برای آن سازمان مشارکت دارید. این ارزش با ارزشی که دیگران در تولید آن سهم دارند ترکیب می شود و محصول یا خدماتی به وجود می آید که به مشتری ها یا مراجعان عرضه می شود.

توانایی شما در تولید ارزش است که دستاوردها، پاداش ها و میزان موفقیت شغلی شما را تعیین می کند. از خودتان بپرسید در تمام کارهایی که انجام می دهید در کجا و به چه نحوی بیشترین ارزش را برای شرکت تان تولید می کنید؟ اگر کارتان را به دقت تجزیه و تحلیل کنید متوجه می شوید که معمولا تنها سه مورد از کارهایی که انجام می دهید در ۹۰ درصد یا بیش از ۹۰ درصد از ارزشی که برای شرکت تان تولید می کنید سهم دارند.

برای اینکه سه حوزه از بهترین مهارت هایتان را تعیین کنید با این سؤال شروع کنید که اگر در تمام طول روز می توانستید فقط یک کار انجام بدهید، کدام کار بیشترین ارزش را برای کسب و کارتان تولید می کرد؟ بعد از تعیین پاسخ این سؤال از خودتان بپرسید اگر می توانستید یک کار دیگر هم انجام بدهید، چه کاری را انتخاب می کردید؟ یک بار دیگر هم این سؤال را از خودتان بپرسید تا سومین فعالیت اصلی تان را هم پیدا کنید.

تمام هدف تان از سازماندهی زندگی و تعیین اولویت ها این است که بتوانید وقت بیشتری روی این سه وظیفه صرف کنید. اگر بتوانید این سه وظیفه را انجام بدهید و اگر در مورد هر یک از آن ها نسبت به سایر موارد عالی ترین عملکرد را داشته باشید، سهم بیشتری در موفقیت شرکت تان خواهید داشت و ارزش بالاتری ایجاد خواهید کرد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *