ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۹
1,063 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

وقتی ادعا می‌کنیم که اعمالمان منطقی و اساساً مبتنی بر دلیل و تفکر است، در واقع خود را دست می‌اندازیم. ما به وسیله دلیل و منطق ترغیب می‌شویم، ولی بر اساس عواطف عمل می‌کنیم. در دنیای تجارت وسیع، اغلب تصمیمات و اقدامات ما از روی عادت و مبتنی بر احساسات است.

عادات شما به طور ناخودآگاه مبتنی بر عواطف و احساسات شماست. بخش عمده‌ای از رفتار شما به عنوان یک رهبر نحوه تصمیم‌گیری و نحوه کار با دیگران براساس عادت بنا شده است.

ممکن است تعجب کنید، ولی اقدامات رهبری باید براساس عادت باشد. عادت‌های خوب مبنای کارایی و اثربخشی هستند. با تغییر شرایط، برخی از عادت‌های ما که زمانی مفید بودند، تبدیل به نقطه ضعف می‌شوند. برای مثال، حساب نکردن روی دیگران در زمانی که در یک سازمان غیرکارکردی کار می‌کنید مفید است، اما اکنون که رهبر یک سازمان بسیار کارکردی و تیم‌محور هستید، این عادت برای موفقیت شما یک محدودیت محسوب می‌شود.

تغییر عادت‌ها

برای تغییر یک عادت، ابتدا باید آن عادت‌ها را آشکار و ارزیابی کنید. بنابراین، شرط لازم برای تغییر یک عادت شناختن آن و اعتراف کردن به آن عادت غیرکارکردی است. از آنجا که عادت‌ها دارای ریشه‌های عمیق عاطفی هستند، به آسانی یا با جملات ((من باید …)) یا ((من نباید…)) تغییر نمی‌کنند. شما باید به جنگ عادت‌های بد بروید.

به جای تفکر از روی عادت، باید به شکلی آگاهانه طبق تفکراتتان عمل کنید. برای مدتی، این روش جدید تفکر و متعاقباً، روش جدید رفتار براساس تفکرات جدید، حس ناخوشایندی خواهد داشت. با گذشت زمان و همزمان با موفقیت و کسب نتایج مثبت به دلیل روش جدید فکر کردن و عمل کردن، احساساتتان نیز سازگار خواهد شد.

برای تغییر یک عادت باید:

۱.از عادت غیرکارکردی بسیار ناراضی باشید.

۲. چشم‌اندازی از تفکر و عمل بهتر داشته باشید.

۳. مراحل اقدامی واضحی را برای تغییر آن عادت اجرا کنید.

۴. در راستای تلاش برای تغییر آن عادت، از حمایت و پشتیبانی برخوردار باشید.

۵. در مقابل کشش به سمت عادت‌های آشنا و راحت مقاومت نشان دهید.

(منبع: رهبری در سازمان تألیف دکتر بهروز پورولی، اکرم نوری، میرسهیل حسینی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “عادت‌ها از کجا ریشه می‌گیرند؟”

  1. امین ربیعی گفت:

    ابتدا ما عادت ها را می سازیم،
    سپس عادت ها ما را می سازند!!!

  2. م.جبلی گفت:

    قبل از اینکار هم خوب فکر کنیم از تمام جوانب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *