ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۲
661 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

سعی در تحت نفوذ قرار دادن کارمندان

 

  • تعیین طرز فکرها

عملکرد یک نفر با روشی که او فکر می کند یا طرز نگرشش رابطه ای مستقیم دارد. ما بعنوان یک مدیر می توانیم طرز فکر افرادمان را تغییر دهیم، اما باید در شیوه هایی که برای تاثیر روی افکار کارمندان بکار می گیریم، دقت کنیم.

تاثیر رفتار خوب باعث افزایش اعتماد به نفس کارکنان و افزایش بهره وری آنها می شود، اما رفتار بد باعث می شود کارمندان فکر کنند تحت نفوذ و سلطه قرار گرفته اند، پس میزان تولید آنها به طور انفعالی، تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

  • توجه به اهمیت طرز فکر ها

اگر شما به اهمیت طرز فکرها شک دارید، این مساله را در نظر بگیرید: فرض کنید در حال کتاب خواندن، یک نفر در خانه را می زند و شما به آن جواب می دهید. ناگهان در می یابید ۵ میلیون دلار از یک خویشاوند دورتان به شما ارث رسیده است! افکار شما درباره ی بسیاری از موارد از ارزش ادامه ی کتاب خواندن گرفته تا ارزش ادامه ی کار، تغییر می کند، اینطور نیست؟

ممکن است دوستان زیادی پیدا کنید یا ناگهان اعضای خانواده بر علیه شما موضع بگیرند. بنابراین نظرات و طرز فکرها با تغییر شرایط، متحول می شوند.

  • تغییر محیط

از آنجایی که وقتی محیط هر انسانی تغییر می کند، طرز فکر او نیز متاثر از آن، عوض می شود. بعنوان یک قاعده ی اصلی، هر عملی که در محیط کارمندان از شما سر بزند، روی افکار آنها تاثیر می گذارد. تاثیر احتمالی هر یک از اعمال زیر، مانند رنگ کردن دوباره ی دفتر، تغییر میزان حقوق، اصلاح سیاست خود و تغییر یک الگوی کاری را قبل از انجام آن بسنجید، زیرا این حرکات می تواند روی طرز فکر کارکنان شما تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد.

بخش مشکل ساز تلاش برای تغییر طرز فکر ها این است که تغییرات مذکور مدت زیادی به طول نمی انجامد. رنگ آمیزی دفتر، کم کم رنگ می بازد و تاثیر آن روی روحیه ی افراد نیز تغییر می کند. محصول جدیدی که باعث افزایش روحیه ی افراد شده، دیگر نمی تواند تاثیری داشته باشد، زیرا شرکت رقیب یک نوع بهتر آن را به بازار معرفی می نماید.

افزایش مطلوب حقوق، با بالا رفتن تورم، دیگر امری عادی می شود. از طرفی تغییرات ابتدایی در محیط، ممکن است تاثیر منفی داشته باشد. اگر شما دستور بدهید بعضی از دفاتر و نه همه ی آنها را رنگ بزنند، کارمندان تحقیر شده، احساس می کنند افرادی که اتاقشان رنگ شده، عزیز کرده ی شما هستند.

اگر محصول جدیدی برای بعضی از افراد جذاب به نظر نرسد و یا تغییرات حقوقی شکل کاهش حقوق را به خود بگیرد، افکار منفی در محیط کار سایه می افکند. با این وجود به مرور زمان حتی افکار منفی نیز تا حدودی رنگ می بازد.

  • علم و تربیت

راه دیگر تغییر افکار، استفاده از دانش، ایده ها، تعلیم و آموزش است که نسبت به تغییر شرایط یا محیط، تاثیرات بلند مدتی دارند. زیرا ایده ای که ریشه گرفته است، پایدار می ماند. عقاید اصلی هر شخصی همیشه ظهور پیدا کرده، ینی بر اعمال او تاثیر دارد.

ما در گروه “فرچون” از هر دو گروه مدیران و فروشندگان در هر شغلی راجع به آنچه باعث افزایش کارآیی فروشندگان می شود، نظرخواهی می کنیم. نظرات همیشه متفاوت هستند. آنها میزان عادت های کاری بهتر را عامل افزایش کارآیی کارمندان می دانند و فروشگاه طبیعتا آتیه و آینده ی بهتر را در افزایش کارآیی موثر می دانند.

هر دو نظر درست هستند. با این حال هیچ کدام از آنها به طور کامل درست به نظر نمی رسند. فروشندگان در واقع به اطمینان بیشتری نیاز دارند که این موجب عادت های کاری بهتر و برقراری روابط نزدیک تر می شود.

این دو مورد ناشی از آموزش فروشنده برای ارتباط کاری موثر است، زیرا به محض اینکه او بتواند این مهارت را در خود پرورش دهد، این عادت برای سالها در او باقی می ماند. مدیریت مالی که موجب تغییر در شرایط، ایجاد یک برنامه ی جدید جایگاهی یا هرگونه تغییر غیر مستقیم دیگری می شود، به هیچ وجه میزان روابط نزدیک او را تغییر نمی دهد، یا اگر تغییر هم بدهد، موقتی خواهد بود. بنابراین برای تغییر بلند مدت، روی تعلیم و آموزش کارکنان جهت کمک به آنها، سرمایه گذاری کنید.

  • به افکار و نظرات فروشندگی خود نزدیک شوید

وقتی ما ساز و برگ های مدیریت را دور می ریزیم در زیر آن، در می یابیم هر مدیری تا حدی شبیه فروشنده ای است که آتیه اش افراد تحت نظارت او هستند. اگر مدیر ناگهان خبر از یک حجم کاری جدید، یک تغییر در محیط اداره و یا یک تغییر میزان حقوق جدیدی را دریابد، باید آن را به اطلاع افراد تحت نظارت خود برساند و ضریب نزدیکی او با کارکنان، در اصل میزان مهارت مدیریتی او را به میدان آزمایش می گذارد.

ریاست کارآمد نیازمند همکاری داوطلبانه ی افراد شماست، نه ناشی از تحت نفوذ قرار دادن آنها!

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *