ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
475 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

خواسته ها ی خود را محدود کنید

“محدود کردن خواسته ها” یکی از مهم ترین درس های معنوی و عملی است، زیرا بدون این حکمت که زندگی را هدایت می کند، خوشحالی را فقط در بعضی روزها و نه در تمام طول زندگی تجربه خواهیم کرد.

با “محدود کردن خواسته ها” برای فهرست پایان ناپذیر و در حال افزایش خواسته ها و نیازهای خود، پایان در نظر می گیریم. در واقع بدون ایجاد محدودیت در هر زمینه، خواست های شما سیری ناپذیر می شوند. به محض آنکه خواستی تامین شود، دیگری به شکلی جادویی جایگزین آن می شود.

یک مورد معمول، در ارتباط با خانه می تواند این عبارت باشد که “اگر آپارتمانی بزرگ تر داشتم، خوشحال تر می شدم.” این نیاز که تحقق یافت، جای خود را به خواستی دیگر می دهد: “اگر خانه ای بخرم، خوشحال تر می شوم.”

چنانچه مراقب خود نباشید، به این روند ادامه خواهید داد: “اگر مبلمان بهتری بخرم، اگر باغچه را عریض تر کنم و اگر و اگر…”

اما عادت های بیش خواهی صرفا به نیازهای مادی محدود نمی گردد، بلکه به توقع ها و انتظارهای ما نیز سرایت می کند و باعث نارضایتی دائمی ما می شود. مثلا فرزند شما در مسابقه گل می زند و شما بلافاصله آرزو می کنید که ای کاش گل دوم را نیز بزند یا نمره هایش بین ۱۵ تا ۱۷ هستند و شما با خود فکر میکنید که چرا نمره هایش بین ۱۸ تا ۲۰ نیستند.

حتما مطلب را کاملا متوجه شدید. به هر حال این امر را می توان به تمام مسائل تعمیم داد. وقتی تمایلات خود را محدود می کنید در واقع به خود یادآوری می نمایید که همین حالا می توانید خوشحال باشید.

گهگاه که این مطلب را در جمع مردم مطرح می کنیم، منظورم را اشتباه تعبیر می کنند و می پرسند: “آیا شما به سرمایه داری اعتقاد ندارید؟” یا “آیا ما لایق افزایش استانداردهای زندگی خود نیستیم؟” به طور قطع پاسخ در هر دو مورد مثبت است! من به سرمایه داری معتقدم و در عین حال معتقدم که ما لایق زندگی بهتر و مناسب تری هستیم.

انجام آنچه از شما بر می آید شایسته ی تحسین است و همواره برای بهتر از این نیز باید تلاش کنیم. اما بین نهایت تلاش را در زندگی کردن و توقع زندگی بهتری داشتن، شکافی بزرگ وجود دارد؛ بین نهایت تلاش را در زندگی کردن و احساس رضایت مشروط هم فاصله ی بسیار وجود دارد.

آنچه مد نظر است، عادتی دائمی، سخت و موذیانه به بیش خواهی است و اینکه هر چه بیشتر باشد خوشحالی شما بیشتر می شود، تصوری بیش نیست. اما من اطمینان می دهم که هر تصمیم یا تقاضای شما از طرف خودتان یا هر کس دیگر، به راحتی به صورت “کیفیت بالاتر، افزایش استاندارد زندگی، کمال بیشتر” توجیه می گردد.

بیان “بیشتر همیشه بهتر نیست” یا “بیشتر من را خوشحال تر نمی سازد” یا “دارایی من به اندازه ی کافی است” نیاز به خرد و عقل بسیار دارد. اطمینان دارم با آزمایش این روش ریشه ی خرسندی را کشف خواهید کرد. زندگی شما بسیار ساده تر و آسان تر اداره می شود؛ استرس کمتری احساس خواهید کرد، گویی زندگی بهتری دارید، خیلی راحت تر خرسند خواهید شد و خیلی کمتر از کاه کوه خواهید ساخت.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *