ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
770 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

حرکات اکتسابی

جانورشناس آمریکایی، محقق علوم رفتاری انسان و نویسنده، دزموند موریس، معتقد است که انواع بیشماری از رفتارها در انسان وجود دارد که تعدادی از آنها ژنتیکی اند و ارثی و شماری دیگر اکتسابی اند. شماری از این رفتارها، کشف، بعضی جذب و برخی دیگر آموخته می شوند و تعدادی از رفتارهای دیگر از ترکیب چند شیوه به دست می آید.

کشف حرکات خود

اغلب مردم با دست ها، بازوها و پاهای یکسانی متولد می شوند و شیوه ی حرکت دادن و اشاره با آنها کمابیش یکسان است. سرباز آفریقایی، بانکداری اهل لندن و کشاورزی مینسوتایی، هر سه در نقطه ای از زندگی شان کشف می کنند که چگونه بازوان شان را روی سینه جمع کنند. هیچ کس به آنها این ژست را نیاموخته است. در طول فرآیند رشد، که آنها با بدن های شان آشناتر می شوند، ناخودآگاه در می یابند که قادرند این حرکت را انجام دهند.

اغلب اوقات حتی نمی دانید چگونه حرکتی را انجام می دهید. وقتی بازوهای تان را روی سینه تان روی هم انداخته اید، کدام یک از بازوها بر روی دیگری قرار دارد؟ منظورم را متوجه شدید؟

رفتارهایی که به خود جذب می کنید

انسان ها شخصیت های مقلدی دارند که به راحتی از عملکرد دیگران تاثیر می پذیرند؛ خصوصا اگر دیگران از موقعیت بالایی برخوردار باشند. هرچه موقعیت دیگران بالاتر باشد، بیشتر از آنها تقلید می کنند. مردم در گروه های مختلف، به طور ناخودآگاه رفتارها و حرکات و حالات بدن و چهره ی یکدیگر را منعکس می کنند.

شما بیشتر رفتار افراد محبوب تان را جذب می کنید.

رفتارهای اکتسابی

بعضی رفتارها را بایستی بیاموزید. مثلا در نظر بگیرید که می خواهید چشمک بزنید. یک بار امتحان می کنید، ولی اصلا فایده ای ندارد. دوباره امتحان می کنید. این بار کمی بهتر شده است. مصمم و با سماجت تمرین می کنید تا زمانی که موفق شوید.

اکثر افراد قصد ندارند به سیرک ملحق شوند و پشتک زدن و راه رفتن روی دست ها را بیاموزند، اما در زندگی، بسیار با دیگران دست می دهند. داشتن آموزگاری خبره می تواند مفید واقع شود. به پدرها یا مادرها وقتی به فرزندشان چگونگی درست دست دادن را یاد می دهند دقت کنید؛ می بینیند که یک رفتار اکتسابی چگونه آموزش داده می شود.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *