ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۰۱
724 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تمرکز روی نتیجه

زندگی مانند ماز است و راه دستیابی موفقت آمیز به هدف می تواند پر از کوچه های بن بست باشد. اما چطور جلوی ناامیدی را می گیرید؟ با تمرکز روی نتیجه ی دلخواه.

بعضی وقت ها، وقتی دارم پازل ماز حل می کنم، کمی تقلب می کنم: آن را از آخر به اول انجام می دهم. این روش به دلایلی، آسان تر است. شما می توانید از همین راهکار برای رسیدن به اهداف تان استفاده کنید. از مقصد شروع کنید و بعد مشخص کنید که چطور به آنجا برسید.

هواپیما که از خاک آمریکا به مقصد هاوایی پرواز می کند، ۹۰ درصد مواقع از مسیر خارج می شود. اما خلبان می داند مقصدش هاوایی است، بنابراین وقتی هواپیما از مسیر منحرف می شود، یا باد او را از مسیر خارج می کند، قطب نما را چک می کند، آن را تنظیم می کند و به مسیر اصلی برمی گردد.

در رابطه با اهداف هم باید قطب نمای هواپیما را چک کنیم و به یاد داشته باشیم داریم به کجا می رویم.

به خاطر داشته باشید که شما یک استخر می خواهید

یکبار که ناامید بود، دوستم، اریک پارس، داستان لوو تایس که سخنران انگیزشی سرشناسی است را، برایم تعریف کرد.

لوو برای اریک تعریف کرده بود که چقدر بچه هایش دل شان استخر می خواست اما این مورد در بودجه ی خانواده شان جایی نداشت.

لوو اصلا آدمی نبود که رویاها را سرکوب کند؛ وقتی بچه ها آن را مطرح می کردند، فقط در جواب آنها می گفت: “به خاطر داشته باشید که شما یک استخر می خواهید.”

یک روز همه ی اعضای خانواده داشتند بیرون با ماشین گشت می زدند و استخر بزرگی را دیدند که در حیاط یک خانه قرار داشت، دقیقا از همان نوع استخری که دنبالش بودند.

بچه ها اصرار کردند که از صاحب آن خانه بپرسند که استخر را از کجا خریده اند؟

لوو راضی نبود که در خانه ی یک غریبه را بزند، اما بچه هایش آنقدر هیجان زده بودن که دلش به رحم آمد. می توانید شگفت زدگی او را از جواب صاحب خانه تصور کنید؟

“داریم سعی می کنیم از شر آن استخر خلاص شویم، می خواهیم یک باغچه درست کنیم، آن را می خواهید؟”

اکنون خانواده تایس، یک استخر مجانی داشتند.

داستان استخر، اهمیت ایمان را یادآوری می کند. باید ایمان داشته باشیم که به اهداف مان می رسیم. برای اینکه هنگام سست شدن ایمان، آن را تقویت کنید، هدف خود را طوری بنویسید که انگار واقعیت دارد.

از من دعوت شد تا یک کارگاه در یونان برگزار کنم، اما وقتی که به موعد آن نزدیک می شد، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد افراد، آن کارگاه کنسل می شد. اریک به من یادآوری کرد: “به خاطر داشته باش تو یک استخر می خواهی.” استخر، کشور یونان بود و بهترین راه به خاطر سپردنش، نوشتن درباره ی آن بود.

“امسال تابستان تصمیم دارم در یونان باشم و کارگاهی محشر برگزار کنم. مجسم می کنم که افراد دارند گروه گروه ثبت نام می کنند. واقعا خنده دار می شود اگر کلاس آنقدر سریع پر شود که مجبور شوند متقاضی های شرکت در کارگاه را رد کنند.”

می توانستم تجسم کنم که بودن در آنجا چه حال و هوایی دارد.

اما هنوز هیچ خبری از اسپانسرهای آن کارگاه نبود. کم کم داشتم ایمانم را از دست می دادم. هربار که تردید می کردم، جمله ی اریک را به یاد می آوردم “به خاطر بسپار تو یک استخر می خواهی”

چهل و شش روز، در همان حال که آن استخر را به یاد داشتم، هر روز نوشتم و سپس یک روز، تلفن زنگ زد و حامل پیام رفتن به یونان بود. آن کارگاه با افرادی از سرتاسر دنیا پر شده بود.

اکنون با ناباوری به گذشته نگاه می کنم تا ببینم که چطور در نوشته هایم، کارگاه را دقیقا همانگونه که باید باشد، پیش بینی کردم.

(منبع: بنویس تا اتفاق بیفتد، هنریت آن کلاوسر)

ادامه ی مقالات موفقیت شخصی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *