ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۴
514 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بیشترین بهره بردن از زبان بدن

انسان های موفق می دانند که چگونه از بدن شان برای بیشترین تاثیرگذاری بهره ببرند. آنها صاف می ایستند، سینه شان مانند کتابی با ارزش گشوده است، لبخندی بر لب دارند و حرکات شان هدفمند است. انسان های موفق همچنین می دانند که نسبت به مردم دیگر کجا بایستند.

آنها می دانند که اگر خیلی نزدیک به دیگران بایستند، تهدید آمیز و افراطی به نظر می رسند و اگر خیلی دور باشند، سرد جلوه می کنند. همچنین می دانند حرکاتی که به کار می برند و همچنین روش استفاده از آنها به مراتب از کلماتی که به زبان می آورند تاثیر بیشتری دارد.

افرادی که نسبت به خود احساس خوبی دارند. برای دیگران احترام قائل اند، قبل از عمل فکر می کنند، مهارت های مورد نیاز برای رسیدن به نتایج دلخواه شان را کسب می کنند. و در نهایت حرکات و عملکردهای این افراد هدفمند است و معنا دارد.

اگر می خواهید در شغل یا رابطه تان موفق باشید، استفاده ی موثر از زبان بدن بخشی از اساس کارتان است. وقتی از تاثیر آنچه مفید یا مضر است آگاه باشید، می توانید با علم به اینکه شما و پیام تان را آن گونه که می خواهید درک می کنند، با اعتماد به نفس حرکت کنید.

هوشیاری نسبت به موقعیت مکانی

اینکه چگونه موقعیت مکانی خود را نسبت به دیگران تعیین کنیم، مهارتی است که به نظر می رسد برخی افراد از آن بی بهره اند. خیلی از مردم یا بسیار صمیمانه نزدیک دیگران می ایستند؛ طوری که می توانید بوی قهوه ی صبحانه شان را از نفس شان حس کنید، یا آنقدر دور می ایستند که باعث می شود بی علاقه و بی اعتنا و کمی متمایز از دیگران به نظر برسند.

شما یک حبابِ مکانیِ فردی و اختصاصی دارید که در محدوده ی آن می ایستید و می نشینید و حرکت می کنید و این حباب با توجه به موقعیت و شرایط، بزرگ یا کوچک می شود. ممکن است شما در روستا رشد کرده و به فضای بیشتری در اطراف تان نیاز داشته باشید، اما مردمی که در شهرها بزرگ شده اند به فضای کمتری نیازمندند.

یافته هایِ ادوارد تی.هال، بنیانگذار علم مطالعات فضای شخصی (Proxemics)، که به معنای چگونگی استفاده ی مردم از فضای اطراف خود و ارتباط شان با آن برای برقراری رابطه با دیگران است، مقادیر متفاوتی از فضای شخصی را نشان می دهد که مردم بسته به موقعیت اجتماعی شان به آن نیازمندند.

رابرت سامر، روان شناس آمریکایی، اصطلاح “فضای شخصی” را در سال ۱۹۶۹ ابداع کرد که به معنای محدوده ی متمایز و راحتی است که اشخاص می خواهند در اطراف‌ شان داشته باشند.

(منبع: زبان بدن به زبان آدمیزاد، الیزابت کونکه)

ادامه ی مقالات زبان بدن را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *