ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
794 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ایراد گیری از کارمندان را کنار بگذارید

فرض کنید اگر یکی از افراد تحت نظارت شما، در کار تولیدی خود سستی کند، چه فکری خواهید کرد. وقتی فرد جدیدی که شما عقیده دارید تمام قابلیت ها را حتی بیشتر از انتظار داراست، آنچنان که توقع داشتید خوب کار نمی کند، از خود چه سوالی می پرسید: آیا برای عدم وجود چنین کارآیی به دنبال یک دلیل موجه می گردید، یا از خود می پرسید: “این شخص چه ایراد و اشکالی دارد؟”

اگر سوال آخر را از خود بپرسید، اشکالات زیادی در فرد مورد نظر پیدا خواهید کرد. وقتی ما افراد زیر دست خود را زیر ذره بین قرار می دهیم و به دنبال اشکال در آنها می گردیم، ایرادهای بسیاری پیدا خواهیم کرد.

این مطلب خود به خود اعتماد ما به این شخص و توانایی او، برای انجام کار از بین می برد و اگر یک هنرپیشه ی ماهر نباشیم، بی اطمینانی خود را به این افراد به هزاران طریق ناخودآگاه به دیگران انتقال می دهیم و با این جستجوی پلید یک گروه کامل از کارمندان خود را از دست می دهیم.

مدیران هرگز نباید فردی را که موفقیتش آنها را ناگهان شگفت زده می کند، زیر ذره بین قرار دهند. تنها شکست افراد است که باید باعث تعجب ما شود. پس وقتی دریافتید شخص مورد نظر محکوم به شکست است، باید قرارداد خود را با او فسخ کرده یا او را به جایی منتقل کنید که برایش مناسب تر است.

او را در آن بخش نگه ندارید، تا مرگ تدریجی داشته باشد و از تحقیر شدن به وسیله ی شما آزار ببیند. این شیوه ی عیب یابی بدین ترتیب باعث از بین رفتن روابط شخصی و ایجاد مشکلات برای افراد خارج از دفتر می شود. اگر می خواهید روز یا عصر بدی داشته باشید، سعی کنید این نوع تفکر را درباره ی همسر یا دوست خود نیز داشته باشید.

همین حالا، این شیوه را آغاز کنید و درباره ی ایرادها و اشکال های فردی که دوستش دارید، فکر کنید. هر وقت به تعدادی از حسن های آن فکر می کنید، تقریبا قبل از فکر کردن به فضایل بعدی، یکی از ایرادهای او را پیدا می کنید. اگر این تمرین ساده را انجام دهید، به شما اطمینان می دهم که عصر بسیار بد و به یاد ماندنی خواهید داشت.

اگر طرف دیگر شما هم، به همان نسبت عیب یاب باشد، بهتر است یکی از شما چمدان خود را ببندید، زیرا یک ساختمان برای هر دوی شما جا ندارد.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *