ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۱
641 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اثر مرکب: توسعه ی روابط با آدم های موفق

در دو مقاله ی گذشته فقط درباره ی بیرون کردن اشخاصی صحبت کردیم که اثرات منفی دارند. در حالیکه این کار را انجام می دهید، می توانید جلوتر هم بروید. آدم هایی را شناسایی کنید که در زمینه هایی از زندگی که می خواهید در آنها پیشرفت کنید، ویژگی های مثبتی دارند؛ آدم هایی با همان موفقیت تجاری و مالی که مد نظرتان است، مهارت های تربیت فرزندی که دنبالش هستید، روابطی که مشتاق آن هستید و شیوه ای از زندگی که به آن علاقه مند هستید. بعد، وقت بیشتری را با آنها بگذرانید.

به سازمان ها، کسب و کارها و باشگاه های ورزشی ملحق شوید که این آدم ها دور هم جمع می شوند و دوست پیدا می کنند. من برای سپری کردن زمان با کیفیت و دیدن این افراد، حتی به سوی شهرهای دیگر رانندگی می کردم.

جیم ران  غیر از پدرم، مهم ترین راهنما و اثر گذارترین شخص در زندگی من بوده است. رابطه ی من با جیم نمونه ی یک ارتباط توسعه یافته است. هرچند فقط چند وعده ی غذایی خصوصی را با او صرف کرده ام و در مصاحبه هایم در پشت صحنه ی پیش از انجام سمینارها، وقت کمی را با او سپری کرده ام، ولی بیشترین زمانی که با جیم گذرانده ام گوش دادن به صحبت های او در ماشینم و خواندن مطالبش در اتاق نشیمن خانه ام بوده است.

بیش از هزاران ساعت آموزش مستقیم را از جیم دریافت کرده ام که ۹۹ درصدش از طریق کتاب ها و برنامه های صوتی اش بوده است. موضوع هیجان انگیز این است که مهم نیست کجای زندگی تان هستید؛ شاید در خانه سرگرم تربیت فرزندان کوچک یا مراقبت از والدین پیرتان باشید، یا زمانی طولانی را با آدم هایی کار می کنید که علایق مشترک کمی با آنها دارید یا خارج از شهر و خیلی دورتر از نزدیک ترین ساختمان اداری زندگی می کنید؛ در هر صورت می توانید مربی دلخواه تان را داشته باشید.

اگر آن مربی بهترین اندیشه ها، داستان ها و ایده هایش را در کتاب، سی دی و دی وی دی جمع آوری کرده باشد؛ منابع بی نهایتی برای استخراج در دسترس شماست. از آنها بهره برداری و استفاده کنید.

اگر می خواهید روابط بهتر، عمیق تر و معنادارتری داشته باشید، از خودتان بپرسید: “چه کسی همان نوع رابطه ای را دارد که من خواهانش هستم؟ چگونه می توانم زمان بیشتری را با آن شخص سپری کنم؟ ملاقات با چه کسی ست که می تواند به طور مثبتی روی من اثر بگذارد؟”

اجازه دهید درخشش و گرمای آنها به شما سرایت کند. با شخصی همراه شوید که فکر می کنید بهترین، عالی ترین و موفق ترین شخص در عرصه ی مد نظرتان است. آنها چه مطالبی می خوانند؟ برای ناهارشان چه چیزی می خورند؟ آن ارتباط چگونه می تواند روی شما اثر بگذارد؟

با پیوستن به گروه های شبکه ای، همایش های رسمی و سازمان های مشابه، می توانید ارتباط های تان را توسعه دهید. سازمان های خیریه، گروه های موسیقی و باشگاه هایی را پیدا کنید که آدم هایی که می خواهید از آنها پیروی کنید، آنها دور هم جمع می شوند.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *