ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
744 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

در ثبت وقایع ، آرام پیش بروید!

برای ثبت کارهای تان با سرعتی آرام شروع کنید. فقط یکی از عادت های تان را به مدت یک هفته ثبت کنید. عادتی را انتخاب کنید که بیشترین کنترل را روی شما دارد؛ این همان جایی است که باید از آن شروع کنید. به محض اینکه پاداش اثر مرکب را دریافت کنید، خودتان به طور طبیعی این شیوه را به جنبه های دیگر زندگی تان وارد می کنید.

فرض کنید انتخاب می کنید تا خوردن تان را کنترل کنید. وظیفه ی شما این است که هر چیزی را در دهان تان می گذارید، یادداشت کنید؛ از استیک و سیب زمینی و سالادی که سر شام می خورید تا انتخاب های خیلی کوچک تان در طول روز؛ مثل چوب شورهایی که در استراحت می خورید یا تکه ی دوم پنیری که در ساندویچ تان می گذارید.

اگر ثبت شان نکنید، چون بسیار کوچک و جزئی به نظر می رسند، فراموش می شوند. باز هم می گویم، نوشتن این موارد خیلی ساده به نظر می رسد و واقعا اینطور است، البته وقتی ساده است که این کار را انجام دهید.

به نظرتان بعد از پایان اولین هفته، چه اتفاقی می افتد؟ احتمالا شوکه می شوید که چگونه این کالری ها، پول ها و دقایق، از دست شما در رفته اند. شما هرگز نمی دانستید آنها وجود دارند چه رسد به اینکه ناپدید هم شده اند.

بعد، باید ادامه دهید. باید به مدت سه هفته به ثبت وقایع این جنبه از زندگی تان ادامه دهید. چرا سه هفته؟ حتما شنیده اید که روان شناسان می گویند هیچ چیزی به یک عادت تبدیل نمی شود مگر اینکه به مدت سه هفته یا ۲۱ روز آن را مکرر انجام دهید. هرچند از لحاظ علمی دقیق نیست، ولی معیار خوبی ست و برای من موثر بود. این کار، بی زحمت نیست ولی ساده و شدنی ست، پس انجامش دهید.

بعد از سه هفته چه اتفاقی می افتد؟ وقتی می بینید صِرف آگاه شدن از اقدامات تان، چگونه شروع به تغییر و شکل دهی می کند، از شوکی که در انتهای هفته ی اول به آن دچار شده بودید به یک غافلگیری شادی بخش و راضی کننده می رسید. طوری می شود که از خودتان می پرسید: “آیا واقعا می خواهم این شکلات را بخورم؟ از اینکه مجبورم دفترچه را بیرون آورم و یادداشت کنم، کمی احساس خجالت زدگی و گناه کاری می کنم.”

با نخوردن آن شکلات، دویست کالری کمتر مصرف می کنید و در عرض کمتر از دو هفته تقریبا یک پوند از وزن تان کم می شود! یا اینکه شروع می کنید به جمع کردن چهار دلاری که هر روز در مسیرتان به محل کار، برای خرید قهوه صرف می کنید و متوجه می شوید که در این هفته فقط ۶۰ دلار برای خوردن قهوه پرداخته اید! وای، این یعنی هزار دلار در سال یا مرکب شده ی آن در بیست سال می شود ۵۱۸۳۳.۷۹ دلار!

اگر برای سال های متمادی هر روز و هر هفته، انتخاب های درستی بکنید، به سرعت می بینید که چگونه می توانید پولدار شوید. وقتی اعمال تان را با این آگاهی ثبت می کنید، پی می برید که در زندگی تان به شکل بسیار متفاوتی ظاهر می شوید.

شما هوشیار و آگاه هستید و انتخاب های بهتری می کنید و همه ی اینها فقط با یک دفترچه ی یادداشت کوچک و یک خودکار اتفاق می افتد. خیلی شگفت انگیز است، مگر نه!

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندکی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “در ثبت وقایع ، آرام پیش بروید!”

  1. Zohreh گفت:

    عالیه این چالش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *